عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شناسایی و خشکاندن ریشه های گرایش به مواد مخدر مهمترین اصل در مبارزه با مواد مخدر است

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان:

شناسایی و خشکاندن ریشه های گرایش به مواد مخدر مهمترین اصل در مبارزه با مواد مخدر است

شناسایی و خشکاندن ریشه های گرایش به مواد مخدر مهمترین اصل در مبارزه با مواد مخدر است

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اشاره آثار زیانبار ناشی از شیوع مصرف مواد مخدر در جامعه، گفت: در بحث شیوه های مبارزه با این مواد خانمان برانداز، باید موضوع پیشگیری در اولویت برنامه های شهرستان بوده و شناسایی و خشکاندن ریشه های اقتصادی و اجتماعی گرایش به مواد مخدر باید مهمترین اصل در مبارزه با مواد مخدر باشد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ قدمنان، فرماندار کردکوی آموزش و آگاهی بخشی به خانواده ها و به ویژه به دانش آموزان و دانشجویان و جوانان را به عنوان جامعه هدف در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر دانست و اظهار داشت: در این مسیر از همه امکانات موجود در جامعه و همه دستگاههای اجرایی باید استفاده کرد.

در این نشست که روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز حضور داشت؛ فرماندار کردکوی از بیکاری و فقر بعنوان یکی دیگر از عوامل شیوع مصرف مخدر در جامعه یاد کردند و افزود: در سال گذشته علیرغم واگذاری تسهیلات ۲۳ میلیاردتومانی در بحث اشتغال و ایجاد ۱۹۱۷ شغل که در سامانه رصد اشتغال نیز ثبت شد، متاسفانه با شرایط مطلوب فاصله زیادی  داریم. 

وی ضمی تاکید بر نگاه کارشناسانه در بحث مبارزه با مواد مخدر اظهار امیدواری کرد؛ همه اقشار جامعه آگاهانه در قالب یک تیم واحد در این مسیر اثرگذار باشند.


شناسایی و خشکاندن ریشه های گرایش به مواد مخدر مهمترین اصل در مبارزه با مواد مخدر است


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 376
  • کد خبر : 66880