عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره زعفران (طلای سرخ) 16 آبان در روستای وامنان بخش چشمه ساران برگزار می شود

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

جشنواره زعفران (طلای سرخ) 16 آبان در روستای وامنان بخش چشمه ساران برگزار می شود

جشنواره زعفران (طلای سرخ) 16 آبان در روستای وامنان بخش چشمه ساران برگزار می شود

 فرماندار شهرستان آزادشهر در بازدید از تور خبری و عکاسی خبرنگاران از روستای وامنان گفت: با همکاری و فرمانداری و ادارات شهرستان با شرکت تعاونی زعفران کاران روستای وامنان و مردم و اهالی این روستا، جشنواره زعفران به عنوان طلای سرخ در روز پنج شنبه 16 آبان ماه با حضور جمعی از مسئولین ملی و استانی در روستای وامنان برگزار می شود.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی صبح امروز دوشنبه 6 آبان ماه، گفت: در قالب جشنواره زعفران، جشنواره انتخاب بهترین عکس از همه مراحل کاشت و برداشت و فراوری محصول زعفران برگزار و به هنرمندان و عکاسان منتخب جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
فرماندار از همه عکاسان و هنرمندان خواست تا 10 آبان ماه عکس های منتخب خود را به دبیرخانه حوزه هنری استان جهت داوری و ارزیابی تحویل دهند تا در روز 16 آبان آیین رونمایی از عکس برتر جشنواره انجام پذیرد.
حسینی در پایان از همه مردم شریف استان و شهرستان آزادشهر خواست در روز 16 آبان با حضور در روستای وامنان ضمن بازدید از بافت تاریخی و جلوه های طبیعی این روستا با همه مراحل کشت محصول زعفران به عنوان یک نمونه موفق اقتصاد مقاومتی آشنا شوند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 2153
  • کد خبر : 67067