عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با ادامه آسفالت جاده درازنو به رادکان زیباترین حلقه گردشگری استان اجرایی می شود

فرماندار کردکوی:

با ادامه آسفالت جاده درازنو به رادکان زیباترین حلقه گردشگری استان اجرایی می شود

   با ادامه آسفالت جاده درازنو به رادکان زیباترین حلقه گردشگری استان اجرایی می شود

فرماندار کردکوی با بیان اینکه مبنای برنامه ریزی شهرستان، رشد و توسعه اقتصاد گردشگری است، گفت: طی دو سال گذشته و سالهای قبل از این تمام سعی و تلاش مجموعه مدیریت شهرستان استفاده از ظرفیتهای بسیار مناسب طبیعی و شرایط خاص اقلیمی منطقه برای گردشگری بوده و در تلاشیم با ادامه آسفالت جاده درازنو به رادکان زیباترین حلقه (loop) گردشگری استان را اجرایی نماییم.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ ابراهیم قدمنان در دیدار دهیار و جمعی از مردم روستای کنداب، توجه به توسعه امور زیر بنایی و فراهم سازی زیرساختهایی نظیر احداث و ایمن سازی جاده ها و انتقال برق، ایجاد اقامتگاههای مسافری و پاسگاه نیروی انتظامی و... در این منطقه را در صدر برنامه های مدیریت شهرستان اعلام کرد.

وی اظهار داشت: انتظار داریم ادارات کل منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست استان با ما همراه و همکار باشند.

وی توسعه زیرساختهای گردشگری در این منطقه بسیار استراتژیک استان به جهت همجواری با دو استان مازندران و سمنان را در جهت حفاظت و نگهداری بهتر از منابع طبیعی و زیست محیطی ارزیابی کرد و افزود: مجموعه اقدامات هیچ منافاتی با موارد یاد شده ندارند. 

فرماندار کردکوی اظهار امیدواری کرد در سایه توجه مقامات بلند پایه استان و همکاری ادارات کل مربوطه به حلقه گردشگری یاده شده، مجموعه اقدامات حتی می تواند در رشد اقتصادی استان نیز تاثیر مثبت ایجاد کند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 377
  • کد خبر : 67068