عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازارچه دائمی خرید و فروش صنایع دستی در شهرستان آزادشهر راه اندازی می شود

فرماندار آزادشهر در دیدار معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان؛

بازارچه دائمی خرید و فروش صنایع دستی در شهرستان آزادشهر راه اندازی می شود

بازارچه دائمی خرید و فروش صنایع دستی در شهرستان آزادشهر راه اندازی می شود

 فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: با توجه به تنوع کالا و کیفیت بسیار خوب نایع دستی شهرستان و در راستای حمایت از هنرمندان برای افزایش سود و درآمد، به زودی بازارچه دائمی خرید و فروش صنایع دستی در سطح شهرستان آزادشهر ایجاد می شود.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی امروز شنبه 11 آبان ماه، در دیدار خانم حاج ابراهیمی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: حلقه مفقوده در حمایت واقعی از هنرمندان صنایع دستی مقوله فروش و عرضه مستقیم تولیدات آنان است.
فرماندار تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهرستان آزادشهر مقدمات راه اندازی یک بازارچه دائمی برای عرضه و فروش صنایع دستی هنرمندان با ذوق این شهرستان را فراهم کرده است و امیدواریم با افزایش حمایت های اداره کل میراث فرهنگی استان این بازارچه دائمی به زودی در سطح شهرستان آزادشهر کار خود را آغاز کند.
در ادامه خانم حاج ابراهیمی معاون اداره کل میراث فرهنگی استان ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه حمایت های فرمانداری از هنرمندان این شهرستان قول مساعد داد با کمک و مساعدت ویژه بازارچه فروش دائمی صنایع دستی شهرستان آزادشهر به زودی افتتاح شود.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 332
  • کد خبر : 67189