عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکر فرماندار بندرگز از استاندار گلستان و عوامل کنترل و مدیریت بحران سیلاب در نوکنده


تشکر فرماندار بندرگز از استاندار گلستان و عوامل کنترل و مدیریت بحران سیلاب در نوکنده

تشکر فرماندار بندرگز از استاندار گلستان و عوامل کنترل و مدیریت بحران سیلاب در نوکنده

فرماندار بندرگز از صبوری و همکاری عموم مردم و همچنین از دستور ویژه استاندار گلستان و زحمات بی شائبه مجموعه عوامل دخیل در کنترل و مدیریت بحران سیل اخیر در شهر نوکنده تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز؛ "حسین احمدی" در مصاحبه خبری افزود: مجموعه شورای هماهنگی مدیریت بحران، بخشداران، شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران، عوامل و مسوولان دستگاه‌های اجرایی و قضایی، مراکز امدادی و خدمات‎رسان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه و نیرو‌های مردمی، در جریان بارندگی و سیلاب‎ روز گذشته در شهر نوکنده، به صورت یکپارچه و هماهنگ برای رفع مشکلات تلاش و همکاری کردند.

وی به بازدید عصر یکشنبه استاندار گلستان از مناطق آسیب دیده از سیل نوکنده اشاره کرد و گفت:‌ تعریض و اصلاح پل مسیر بزرگراه نوکنده در مجاورت پلیس، تسریع در بازسازی آسفالت خیابان‌های تخریب شده سیل و مقاوم سازی پل های درون شهری از تصمیمات این بازدید بود.

فرماندار بندرگز از دستور و تدابیر لازم استاندار گلستان برای تسریع در روند و ساماندهی به وضعیت افراد و بخش های سیل زده در نوکنده قدردانی کرد.

گفتنی است: بارش‌شدید باران در شهرستان بندرگز، سبب وقوع سیلاب در شهر نوکنده شد و خسارات فراوانی را بر جای گذاشت، اما خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی به دنبال نداشت.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 328
  • کد خبر : 67289