عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری متمرکز جشن تکلیف 500 دانش آموز پسر شهرستان آزادشهر

با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستانی؛

برگزاری متمرکز جشن تکلیف 500 دانش آموز پسر شهرستان آزادشهر

 ظهر امروز دوشنبه 20 آبان ماه، جشن تکلیف 500 دانش آموز پسر مدارس شهرستان آزادشهر با حضور امامان جمعه آزادشهر و نگین شهر، فرماندار و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و برخی از رؤسای ادارات در مصلی خاتم الانبیا (ص) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی فرماندار در این همایش باشکوه ضمن تاکید بر همراهی تمام دستگاههای فرهنگی در برپایی و پیگیری امورات اجلاسیه نماز، به دانش آموزان توصیه کرد اخلاقمداری و احترام به پدر و مادر را سرلوحه رفتار خود قرار دهند.
فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش از حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان در اجلاسیه سراسری نماز تشکر نمود و روند ثبت آثار دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان در فراخوان اجلاسیه نماز را حاکی از توجه آنان به این فریضه الهی بیان کرد.
در ادامه حجت الاسلام بهرامی امام جمعه نگین شهر ضمن تبریک به تکلیف رسیدن دانش آموزان، راه رشد و تعالی انسان را انجام فرایض دینی بیان کرد.
 آنگاه حجت الاسلام فاطمی منش رئیس تبلیغات اسلامی خان ببین در مورد تعقل و تکلیف انسان مکلف و وظیفه شرعی ایشان مطالبی را با داستانهای قابل تامل بیان نمود.
همچنین حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر با بیان اینکه همه باید در راه ترویج و تعمیق فرهنگ نماز با قلم و قدم بکوشیم، در مورد اهمیت نماز و تاثیر آن در منش و رفتار مطالبی را مورد توجه و تاکید قرارداد.
این همایش با بسته های فرهنگی گوناگون و متنوعی همراه بود؛ از جمله حاملان قرآن، گارد پرچم، شعر نمازی دانش آموزی، سوگندنامه ی جشن تکلیف و.....
لازم به ذکراست تمام برنامه های این همایش توسط تشکلهای دانش آموزی پیگیری و اجرا گردید.
این جشن با اقامه نماز ظهر و عصر به امامت امام جمعه شهرستان حجت الاسلام شهابی به پایان رسید.
 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 427
  • کد خبر : 67507