عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه گلستان نیازمند راه اندازی قرارگاه رفع موانع تولید است

معاون فرماندار گمیشان:

توسعه گلستان نیازمند راه اندازی قرارگاه رفع موانع تولید است

توسعه گلستان نیازمند راه اندازی قرارگاه رفع موانع تولید است
معاون فرماندار گمیشان گفت: شتاب فرآیند توسعه در گلستان نیازمند راه اندازی قرارگاه رفع موانع تولید در استان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ سید علیرضا حسینی در برنامه زنده شبانه صدا و سیمای گلستان به مناسبت هفته وحدت خاطرنشان کرد: تجربه قرارگاه بازسازی سیل در استان نشان داد که پیگیری هفتگی موضوعات و مشکلات مرتبط، می‌تواند موانع پیش‌رو را مرتفع و به پیشبرد امور سرعت ببخشد
وی ادامه داد: اراده و خواست مسئولان استان بر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری است اما این اراده باید معطوف به بررسی مشکلاتی باشد که اکنون صاحبان واحدهای تولیدی و سریماهی‌گذاران با آن مواجه هستند.
حسینی با تاکید بر لزوم تبیین اهمیت جایگاه تولید در اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اعتقاد دارم اگر همه دستگاه‌های متولی و بانک‌های استان دغدغه بیشتری در حوزه افتصاد و توسعه داشته باشند، گلستان ظرفیت یک جهش بزرگ اقتصادی را خواهد داشت.
وی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به هفته وحدت و همدلی موجود بین اهل سنت و تشیع استان گلستان افزود: برآیند این همدلی امنیت و همزیستی مسالمت آمیز بین مردم استان و مشارکت فعالانه اجتماعی است.
معاون فرماندار گمیشان ادامه داد: بهترین نماد همدلی وهمزیستی مسالمت‌‌آمیز، در زمان بروز سیل بود که همه مردم استان و کشور فارغ از نژاد و مذهب، همراه و یاری دهنده هموطنان خود در سیلی بودند که آنان را احاطه کرده بود.
حسینی در ادامه با تاکید بر تلاش همه مقامات کشوری و استانی برای کمک به سیل‌زدگان بزر مبنای تاکید مقام معظم رهبری تصریح کرد: این رسیدگی‌ها همچنان ادامه دارد و مردم قدرشناس گمیشانی آن را از یاد نخواهند برد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 235
  • کد خبر : 67559