عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با افزایش قیمت خودسرانه در کالا و خدمات به شدت برخورد قانونی شود

رییس ستاد تنظیم بازار شهرستان کلاله:

با افزایش قیمت خودسرانه در کالا و خدمات به شدت برخورد قانونی شود

با افزایش قیمت خودسرانه در کالا و خدمات به شدت برخورد قانونی شود

بیانی فرماندار کلاله در جلسه فوق العاده تنظیم بازار شهرستان گفت:با افزایش قیمت خودسرانه در کالا و خدمات به شدت برخورد قانونی شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله در جلسه فوق العاده تنظیم بازار که با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید;با بیان این مطلب گفت:تغییر در قیمت بنزین نباید موجبات سوء استفاده را برای سودجویان فراهم کند و این وظیفه همه ماست که ضمن هوشیاری، آگاهی بخشی را در جامعه داشته باشیم.
فرماندار کلاله در ادامه تأکید کرد: همانگونه که دولت اعلام کرده است، درآمد حاصل از این افزایش قیمت در اختیار 18 میلیون خانواده ایرانی قرار می گیرد تا به اقتصاد خانواده ها کمک شود.
رئیس کارگروه تنظیم بازار کلاله گفت: به طور قطع تدابیر لازم در تأمین سوخت برای وسائل نقلیه عمومی، که کار جا به جایی مسافر و سرویس دهی به دانش آموزان و.. را بر عهده دارند،مدنظر قرار می گیرد.
 فرماندار کلاله تأکید کرد: راهداری و پایانه ها، پلیس راهور، شهرداری ها و تعزیرات حکومتی، در نظارت و پیگیری شکایات فعالتر شوند تا افزایش قیمتی را در حمل و نقل کالا و خدمات شاهد نباشیم.
اسماعیل روان رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان هم در کارگروه تنظیم بازار کلاله گفت:به هیچ وجه افزایش قیمت در کالا و خدمات قابل پذیرش نیست و تعزیرات حکومتی بدون اغماض با تخلفات وارد عمل خواهد شد.
خداقلی بایندری رئیس صمت در کلاله در این جلسه اعلام کرد: از صبح امروز بصورت ویژه دو اکیپ بازرسی در حال فعالیت میدانی برای بازرسی و نظارت بر قیمت ها هستند.

با افزایش قیمت خودسرانه در کالا و خدمات به شدت برخورد قانونی شود


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 414
  • کد خبر : 67673