عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اصلاح، زیرسازی و آسفالت راه های روستایی آسیب دیده در شهرستان آزادشهر تسریع می یابد

در دیدار مدیرکل راهداری استان و فرماندار شهرستان آزادشهر بیان شد:

اصلاح، زیرسازی و آسفالت راه های روستایی آسیب دیده در شهرستان آزادشهر تسریع می یابد

اصلاح، زیرسازی و آسفالت راه های روستایی آسیب دیده در شهرستان آزادشهر تسریع می یابد

 فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: روال بازسازی راه های ارتباطی برخی از روستاهای آسیب دیده در شهرستان آزادشهر به کندی پیش می رود که با همت و تلاش مدیران شهرستانی و تخصیص اعتبار مورد نیاز از سوی مدیران استانی روند اصلاح و مرمت آنها تسریع می یابد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی صبح امروز شنبه 25 آبان ماه در دیدار مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود؛ با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و عدم اتمام برخی از راه های ارتباطی آسیب دیده از سیلاب و رانش احتمال وقوع اتفاقات در این حوزه می باشد که نیاز است با همت و تلاش مجموعه مدیران شهرستان و استان در حوزه راه داری و راه و شهرسازی هر چه سریعتر اصلاح و مرمت چند نقطه حادثه خیز در بخش مرکزی و چشمه ساران به اتمام برسد.
حسینی فرماندار در ادامه از توجه ویژه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ساتان در اصلاح یک نقطه حادثه خیز در روستای کاشیدار بخش چشمه ساران معروف به پیچ بزغاله با اعتبار 1 میلیارد تومان تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه این جلسه مهندس میقانی مدیرکل راهداری استان قول مساعد داد دستورات ویژه ای در راستای تسریع در رفع برخی از راه های مواصلاتی روستایی آسیب دیده در سطح شهرستان آزادشهر انجام دهد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 333
  • کد خبر : 67675