عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رییس و اعضای شورای شهر به همراه شهردار آزادشهر با فرماندار این شهرستان


دیدار رییس و اعضای شورای شهر به همراه شهردار آزادشهر با فرماندار این شهرستان

دیدار رییس و اعضای شورای شهر به همراه شهردار آزادشهر با فرماندار این شهرستان

 ظهر امروز دوشنبه 27 آبان ماه، رضا هاشم زایی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر آزادشهر به همراه منصوری شهردار با حضور در محل دفتر کار فرماندار پیرامون مسائل شورا و شهرداری با سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ در این دیدار ابتدا هاشم زایی رییس شورای شهر آزادشهر و منصوری شهردار گزارشی از روند اقدامات و فعالیت های شورا و شهرداری، مسائل داخلی شورا و مشکلات و نیازمندی های حوزه مدیریت شهری را ارائه نمود.
در ادامه حسینی فرماندار ضمن تاکید بر جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت مردم اظهار داشت: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان است.
همه شما اعضای شورا پس از اتمام دوره مسئولیت ارزیابی می شوید که چقدر در راستای خدمت به مردم و توسعه شهر موفق بوده اید. اگر کارنامه تان مثبت باشد مردم و خداوند هم راضی خواهند شد و دوره عضویت شما در شورا تمدید خواهد شد.
فرماندار در ادامه ضمن تشکر از راه اندازی نهضت آسفالت در سطح شهر آزادشهر بر تداوم خدمت رسانی و آسفالت همه معابر سطح شهر و توزیع خدمات شهری و فضای سبز به همه نقاط با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته شد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 953
  • کد خبر : 67724