عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میز خدمت فرماندار کلاله در روستای صالح آباد


میز خدمت فرماندار کلاله در روستای صالح آباد

میز خدمت فرماندار کلاله در روستای صالح آباد

بیانی فرماندار شهرستان کلاله بهمراه بخشدار مرکزی، نماینده استان در شورای عالی استان ها و جمعی از مسئولان دستگاه های خدمات رسان با حضور در روستای صالح آباد، مشکلات روستایی دهیاران و شوراهای دهستان آقسو را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;بیانی فرماندار شهرستان کلاله در این نشست ضمن پاسخ به درخواست ها و مشکلات دهیاران و شوراها؛ گفت:توسعه یک شهرستان منوط به توسعه در بخش روستایی با تمامی زیرساخت های آن است، لذا پیگیر تمامی مشکلات روستایی و هرآنچه دهیاران از ما خواسته اند خواهیم بود.
وی افزود: توسعه گردشگری در روستاهای این شهرستان به توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، افزایش درآمد روستاییان و رونق تولید در این مناطق منجر می شود.
فرماندار کلاله در میان سخنانش گریزی به انتخابات پیش رو زد و افزود:دهیاران نقش تاثیر گذاری جهت حضور باشکوه روستاییان در انتخابات دارند.
وی افزود: انتظار داریم دهیاران و شوراها در کنار عدم تعیین موضع و اعمال بی طرفی، با تبیین موضوع و تشویق و هدایت مردم به شرکت در انتخابات، به این مهم جامه عمل بپوشانند.
در پایان این نشست که ۴ ساعت به طول انجامید، بخشدار مرکزی،نماینده شورای عالی استان ها و رئسای ادارات منابع طبیعی، آبفار، راهداری، برق، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن شهرستان ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده توسط دهیاران و شوراهای حاضر در جلسه، قول مساعدت و برطرف کردن مشکلات روستاها در تمامی حوزه ها را دادند.

میز خدمت فرماندار کلاله در روستای صالح آباد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 413
  • کد خبر : 67862