عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اتمام آب بندان های در حال انجام به تامین آب مورد نیاز کشاورزان کمک می کند

فرماندار آزادشهر در دیدار رییس سازمان جهادکشاورزی استان؛

اتمام آب بندان های در حال انجام به تامین آب مورد نیاز کشاورزان کمک می کند

اتمام آب بندان های در حال انجام به تامین آب مورد نیاز کشاورزان کمک می کند

 فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: اگر با تخصیص اعتبار مورد نیاز آب بندان های در حال احداث در موعد مقرر به اتمام برسد کمک بسیار خوبی برای تامین آب مورد نیاز کشاورزان و رونق تولید محصولات کشاورزی در سطح شهرستان آزادشهر می نماید.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار ظهر امروز شنبه 9 آذرماه، در دیدار مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان افزود: اتمام آب بندان روستای مررزبن و نوده حاجیلر و تیل آباد و شروع عملیات آب بندان روستای وامنان و کاشیدار می تواند باعث رونق تولید محصولات کشاورزی در شهرستان آزادشهر و بخش چشمه ساران شود.
وی خاطر نشان کرد: تسطیح اراضی کشاورزی و یکپارچه سازی نسخ های کشاورزی یکی از اقدامات مفید و موثر در حوزه افزایش سطح زیر کشت و درامد بیشتر کشاورزان زحمتکش شهرستان می باشد که باید با جدیت و با وسعت بیشتر ادامه پیدا کند.
فرماندار در ادامه از رییس سازمان جهادکشاورزی استان خواست نسبت به شروع زهکشی برخی از اراضی کشاورزی شهرستان آزادشهر اقدام و این کار خوب را در سطح شهرستان آزادشهر نیز همچون سایر شهرستان های استان آغاز نماید.
در ادامه مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان ضمن تشکر از پیگیری و فعالیت های فرمانداری آزادشهر از مجموعه جهادکشاورزی قول مساعد داد در بحث های اعتباری کمک و مساعدتی ویژه به این شهرستان نماید.
 

اتمام آب بندان های در حال انجام به تامین آب مورد نیاز کشاورزان کمک می کند


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 326
  • کد خبر : 68077