عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیران از جوهره خود در خدمت به مردم کمک بگیرند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

مدیران از جوهره خود در خدمت به مردم کمک بگیرند

مدیران از جوهره خود در خدمت به مردم کمک بگیرند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار گالیکش گفت: شرایط فعلی کشور ایجاب می‌کند که مدیران از جوهره مدیریتی خود در راستای خدمت به مردم کمک بگیرند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، عبدالرضا چراغعلی معاون استاندار گلستان بعدازظهر دوشنبه (۱۱ آذر ماه) در جلسه تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گالیکش اظهار کرد: در جنگ اقتصادی کنونی کشور که از سوی استکبار جهانی صورت گرفته، مردم این فشارها را تحمل کرده و همچنان دلبستگی و پیوستگی با نظام و مقام معظم رهبری را دارند.

وی افزود: در چنین شرایطی که مردم همراه نظام و انقلاب هستند، مدیران باید عیار خود را نشان دهند و ایجاب می‌کند مدیران در راستای خدمت به مردم تلاش بیشتری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اغتشاشات اخیر ادامه داد: افزایش قیمت بنزین معترضینی داشت که نگران آینده زندگی خود بودند و حق آنها بود. اما در این بین افراد زیادی از این موقعیت سودجویی کرده و خسارات سنگینی به کشور وارد کردند که معترض نبوده و اغتشاش‌گر محسوب می‌شوند و باید با این افراد برخورد کرد.

چراغعلی اضافه کرد: اغتشاش‌گران با اصل نظام مشکل دارند، نه با جناح چپ یا جناح راست و از این طریق می‌خواستند به نظام ضربه بزنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با بیان اینکه انتخابات امسال از حساسیت خاصی برخوردار است، خاطر نشان کرد: همه ما در کنار اختلاف‌نظرهای سیاسی، باید پیرو منویات رهبر معظم انقلاب بوده و با همدلی و احترام به نظرات یکدیگر در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در مرحله نخست حضور پرشور و حداکثری برای ما بسیار مهم بوده و در مرحله دیگر تلاش کنیم تا فردی اصلح و کارآمد که دارای ایده‌های مناسب است به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خانواده شهدا را گنجینه با ارزش کشور برشمرد و گفت: والدین شهدا گنجینه با ارزش و با اصالت جمهوری اسلامی ایران هستند که متاسفانه هر روز تعداد آنها رو به کاهش است و باید به آنها توجه خاص شود.

 

مدیران از جوهره خود در خدمت به مردم کمک بگیرند

 

مدیران از جوهره خود در خدمت به مردم کمک بگیرند

 

مدیران از جوهره خود در خدمت به مردم کمک بگیرند

 

مدیران از جوهره خود در خدمت به مردم کمک بگیرند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 469
  • کد خبر : 68185