عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره مندی 7 هزار و 787 پرونده متقاضیان از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت در مناطق سیل زده

فرماندار در بیست و هشتمین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی شهرستان آق قلا خبر داد:

بهره مندی 7 هزار و 787 پرونده متقاضیان از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت در مناطق سیل زده

بهره مندی 7 هزار و 787 پرونده متقاضیان از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت در مناطق سیل زده

"امیر شیر توماج"از بهره مندی 7 هزار و 787 پرونده متقاضیان شهرستان آق قلا از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت در مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امیر شیر توماج"در بیست و هشتمین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی که عصر امروز دوشنبه هجدهم آذر ماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، از ارزیابی ۷ هزار و 893 واحد مسکونی سیل زده تاکنون خبر داد و افزود:۴ هزار و 191 واحد مسکونی شهری و ۳ هزار و 702 واحد در مناطق سیل زده روستائی مورد ارزیابی کارشناسان بنیاد مسکن قرار گرفته اند که دو هزار و 891 واحد احداثی و چهار هزار و 465 واحد تعمیری،تائید نهایی شده اند.

فرماندار شهرستان آق قلا از معرفی 7 هزار و 124 پرونده شهروندان مناطق سیل زده جهت برخورداری از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت به بانک های عامل خبر داد و افزود:تاکنون یکهزار و 823 پرونده احداثی٬سه هزار و  148 واحد مسکونی تعمیری و دو هزار و 153 پرونده متقاضیان معیشتی به بانک های عامل جهت بهره مندی از تسهیلات و کم های بلاعوض دولت در مناطق سیل زده معرفی شده اند.

رئیس ستاد بازسازی و نوسازی شهرستان آق قلا از انعقاد قرار داد 6 هزار و 476 پرونده تا کنون خبر داد و گفت:یکهزار و 811 پرونده احداثی،دو هزار و 788 پرونده تعمیری و یکهزار و 877 پرونده معیشتی متقاضیان مناطق سیل زده شهرستان آق قلا موفق به انعقاد قرار داد در بانک های عامل شده اند.

"توماج"از بهره مندی 7 هزار و 787 پرونده متقاضیان شهرستان آق قلا از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت در مناطق سیل زده خبر داد و گفت:تاکنون دو هزار و 589 پرونده احداثی،چهار هزار و 715 پرونده تعمیری و 483 پرونده معیشتی شهروندان آق قلا از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت در مناطق سیل زده بهره مند شده اند.

بهره مندی 7 هزار و 787 پرونده متقاضیان از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت در مناطق سیل زده

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 350
  • کد خبر : 68436