عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۵۳ درصد تعهد اشتغال شهرستان گنبدکاووس محقق شد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

۵۳ درصد تعهد اشتغال شهرستان گنبدکاووس محقق شد

۵۳ درصد تعهد اشتغال شهرستان گنبدکاووس محقق شد

معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس سهمیه و تعهد اشتغال گنبدکاووس درسال جاری را چهار هزار و ۸۵۰ شغل اعلام کرد و گفت: تاکنون دو هزار و ۵۵۲ فرصت شغلی ایجاد شده است که معادل ۵۳ درصد سهمیه امسال است.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان که باحضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: ادارات و نهادهای اجرایی بایستی تلاش کنند تا کل تعهد اشتغال شهرستان تا پایان امسال محقق شود.
وی توجه جدی به ظرفیت‌های ایجاد اشتغال در این شهرستان از جمله در بخشهای کشاورزی، بوم‌گردی روستایی و مشاغل خانگی را ازسوی مدیران را مورد تاکید قرار داد و از بانک‌ها خواست تا برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی اهتمام ویژه داشته باشند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با انتقاد از ۲۲ مدیر اداره و نهاد این شهرستان به خاطر آنچه که آن را کم توجهی به مقوله اشتغال دانست، گفت: با گذشت ۹ ماه از سال هنوز این مدیران حتی از ادارات کل خود سهمیه و تعهد اشتغال امسال را نیز دریافت نکرده‌اند که واقعا جای تعجب است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه ایجاد اشتغال مطالبه و دغدغه اصلی مردم و نسل جوان از مدیران است، اضافه کرد: گرفتن برش شهرستانی تعهد اشتغال از اداره کل متبوع، چقدر سخت است که ۲۲ مدیر و دستگاه اجرایی گنبدکاووس با گذشته ۹ ماه از سال، هنوز آن را انجام نداده‌اند.
کریمی با تاکید برضرورت مشخص کردن سهمیه و تعهد اشتغال ازسوی ۲۲ اداره و نهاد گنبدکاووس ظرف یک هفته آینده، تصریح کرد که از این پس تا پایان امسال جلسات کارگروه اشتغال این شهرستان هر ۱۵ روز یک بار برگزار و هر هفته هم آخرین وضعیت اشتغال ایجاد شده و نیز ثبت آن در سامانه رصد، باید توسط ادارات به دبیرخانه اشتغال گنبدکاووس گزارش شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس، گزارشی از آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه گنبدکاووس نیز ارائه داد و گفت: در مهلت یک هفته‌ای ثبت‌نام، ۵۲ داوطلب شامل ۴۹ آقا و سه خانم از چهره‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و نمایندگان ادوار مجلس نام‌نویسی کردند که ۳۲ نفر از اهل سنت و ۲۰ نفر شیعه هستند.
وی اضافه کرد: افزایش آمار ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس دراین شهرستان که گویای رقابتی پرشور بین آنها خواهد بود امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم به انتخاباتی پرشور در دوم اسفند امسال منجر شود ضمن اینکه همه تلاش مجریان و ناظران انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند باحضور حداکثری مردم است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 345
  • کد خبر : 68446