عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشویق نوجوانان به پژوهش از برنامه‌های جدی فرمانداری ویژه گنبدکاووس است

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

تشویق نوجوانان به پژوهش از برنامه‌های جدی فرمانداری ویژه گنبدکاووس است

تشویق نوجوانان به پژوهش از برنامه‌های جدی فرمانداری ویژه گنبدکاووس است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در ویژه‌برنامه‌ی استانی هفته پژوهش با قدردانی از تلاش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مراکز فرهنگی‌هنری کانون گنبدکاووس، بر لزوم تلاش برای نهادینه‌ساختن فرهنگ تحقیق و پژوهش در جامعه تاکید کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی گفت: فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بعنوان یکی از نهادهای مهم و تاثیرگذار در ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در جامعه به‌ویژه در بین نسل نوجوان می‌باشد.
کریمی همچنین تشویق خانواده ها به ترغیب فرزندان به مقوله پژوهش را از برنامه‌های جدی فرمانداری ویژه گنبدکاووس در اهمیت دادن به مقوله پژوهش برشمرد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت پژوهشسرای دانش آموزی بر لزوم تکمیل ساختمان و گسترش برنامه پژوهشسرای دانش آموزی تاکیدکرد.
مدیرکل کانونگلستان هفته پژوهش را فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های پژوهشی کانون پرورش فکری و توانمندی‌های اعضا و مربیان این مجموعه دانست محبوبه رجب نسب تصریح کرد :یکی از برنامه‌های کانون گلستان که در دستورکار قرار دارد برگزاری رویداد استارتاپی با همکاری پارک علم و فناوری و مرکز رشد ویژه‌ی نوجوانان می‌باشد، تا بتوان در زمینه ایده پردازی و حمایت از ایده‌های ناب، چشم انداز نوینی را در کانون رقم زد.
در پایان این مراسم از حبیبه مزجی مربی ادبی کانون گلستان که در بخش مقاله نویسی، بعنوان نفر سوم یازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش تقدیر بعمل آمد و همچنین از اکرم گلسرخی، سمیه محمدی و طیبه جلالی و ۳ عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری کانون بعنوان فعالین حوزه پژوهش نیز قدردانی شد.
برگزاری کارگاههای نجوم، رباتیک، زیست، شیمی، فیزیک، پژوهش و مقاله نویسی، ارائه طرح‌های علمی توسط نوجوانان، رصد ماه از طریق تلسکوپ و... از جمله برنامه‌های برگزار شده در این روز بود.
گفتنی است در هفته پژوهش(۲۵ تا ۳۰ آذر) بیش از ۶۰ برنامه متنوع علمی، آموزشی و فرهنگی در مراکز فرهنگی‌هنری کانون گلستان در حال اجرا است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 315
  • کد خبر : 68658