عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه توسعه فضای سبز شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه توسعه فضای سبز شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه توسعه فضای سبز شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه توسعه فضای سبز شهرستان ترکمن با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان روز دوشنبه دوم دی ماه در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار با اهمیت موضوع توسعه فضای سبز گفت: با همکاری منابع طبیعی و آموزش و پرورش پنج هکتار در یکی از روستاهای شهرستان بوستان کاشته شود و هماهنگی های لازم را این دو دستگاه انجام دهند.
وی افزود: شهرداری در حوزه شهری میادین و معابر شهری را زیباسازی درختکاری و نهالکاری های خود را تقویت کند مخصوصا در مسیر شهر بطرف اسکله با توجه به احداث جاده سلامت لازم است با مشارکت ذینفعان فضای زیبا و خوبی ایجاد شود.
فرماندار تاکید کرد: سایر دستگاه های اجرایی مانند منابع طبیعی، محیط زیست، جهاد کشاورزی، صمت، راهداری و همه کسانی که می توانند در مسیرها کمک کنند مخصوصا مسیر بندر ترکمن به آق قلا و سیجوال و گمیشان نهال کاری شود و برای نگهداشت آن هم تدبیری اندیشیده شود و با مشارکت مردم بتوانیم افزایش فضای سبز را در این مسیرها توسعه دهیم. وی گفت: بخشداران و دهیاران بایستی در ورودی روستاها به طول یکصد متر با اعتبارات خود و با هماهنگی منابع طبیعی نهال کاری کنند تا ان شاا.. در حوزه فضای سبز شاهد تحولی در شهرستان باشیم.
وی در پایان تاکید کرد مردم در شهرها و روستاها اصناف کاسبان مشارکت کنند و در نگهداشت نهال ها کمک کنند تا با مشارکت و همکاری همه بتوانیم فضای سبز شهرستان را توسعه و گسترش دهیم.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .