عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 65 درصد از تعهد اشتغال امسال شهرستان آزادشهر محقق شده است

فرماندار آزادشهر؛

65 درصد از تعهد اشتغال امسال شهرستان آزادشهر محقق شده است

65 درصد از تعهد اشتغال امسال شهرستان آزادشهر محقق شده است

 فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد اشتغال گفت: با توجه به برنامه ریزی و تمهیدات انجام گرفته و همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی و بانک های عامل تا به امروز 65 درصد از تعهد اشتغال شهرستان آزادشهر محقق شده است.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی ظهر امروز چهارشنبه 4 دی ماه، در جلسه ستاد اشتغال با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در سال 1398 در شهرستان آزادشهر ایجاد 3 هزار شغل برنامه ریزی شده بود تا پایان آذرماه، 65 درصد از میزان اشتغال تعهد داده شده شهرستان محقق شده است.

وی افزود: از میزان سهمیه اختصاص یافته برای تسهیلات ارزان قیمت روستایی نیز 20 میلیارد تومان تا به امروز محقق شده است و با پیگیری های در حال انجام امیدواریم 10 میلیارد تومان دیگر تا پایان سال محقق شود.

در ادامه سعید مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه اقدامات و تلاش های اعضای ستاد اشتغال شهرستان آزادشهر گفت: بیش از 2 میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی در آزادشهر در نظر گرفته شده است که بیش از 400 نفر از این تسهیلات بهره مند می شوند.

وی افزود: در بحث اشتغال به ویژه اشتغال روستایی تسهیلات خوبی ارائه شده و توانستیم 385 میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود 4 الی 6 درصد به بیش از 5 هزار نفر در استان اعطا کنیم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 356
  • کد خبر : 68928