عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سایت بازیافت آزادشهر با حمایت مسئولان ارشد استانی احیا و اصلاح خواهد شد

فرماندار آزادشهر؛

سایت بازیافت آزادشهر با حمایت مسئولان ارشد استانی احیا و اصلاح خواهد شد

سایت بازیافت آزادشهر با حمایت مسئولان ارشد استانی احیا و اصلاح خواهد شد

 فرماندار آزادشهر گفت: با توجه به بازدید میدانی دکتر حق شناس استاندار گلستان و مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران مرتبط استانی، سایت بازیافت آزادشهر با نصب دستگاه های جدید احیا و اصلاح خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی ظهر امروز یکشنبه 8 دی ماه، در دیدار مهندس سمیعی مدیرعامل سازمان پسماند استان گفت: روزانه 300 تن زباله شرق استان به سایت زباله آزادشهر وارد می شود که عملیات دپو و تبدیل به کود شیمیایی با حساسیت زیاد در این واحد صنعتی انجام می شود ولی با توجه به حجم زیاد زباله های ورودی و عدم تسریع در عملیات های فوق بوی نامطبوع زیادی کل منطقه را فراگرفته و سبب نارضایتی و گله مندی به حق شهروندان آزادشهری را در پی داشته است.

وی افزود: در راستای افزایش بهره وری و انجام عملیات های جایگزین با یک شرکت اتریشی و شرکت دانش بنیان هیرکان تدبیر انرژی قراردادی بسته شده است ولی به جهت برخی نواقص هنوز اتفاق محسوسی نیفتاده است که از این حیث نیازمند توجه بیشتر مسپولین استانی به سایت بازیافت شهرستان آزادشهر می باشد.
در پایان محسن سمیعی مدیرعامل سازمان پسماند استان گزارشی از اقدامات انجم شده، ماشین آلات خریداری شده و تلاش ها برای کاهش بوی نامطبوع این سایت بیان نمود.

سایت بازیافت آزادشهر با حمایت مسئولان ارشد استانی احیا و اصلاح خواهد شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 512
  • کد خبر : 69026