عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 10 میلیارد تومان درآمد مالیاتی در 9 ماهه نخست امسال در شهرستان آزادشهر وصول شد

فرماندار آزادشهر؛

10 میلیارد تومان درآمد مالیاتی در 9 ماهه نخست امسال در شهرستان آزادشهر وصول شد

10 میلیارد تومان درآمد مالیاتی در 9 ماهه نخست امسال در شهرستان آزادشهر وصول شد

 فرماندار آزادشهر در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما گفت: 10 میلیارد تومان درآمد مالیاتی از محل مالیات های مستقیم و غیرمستقیم در 9 ماهه نخست امسال در شهرستان آزادشهر وصول شد که پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال به بیش از 14 میلیارد تومان برسد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی ظهر امروز چهارشنبه 11 دی ماه، در ارتباط با درآمدهای شهرستان گفت: مبلغ 4 میلیارد تومان از این مبلغ به حستب شهرداری ها و دهیاری های شهرستان برای انجام هرگونه فعالیت عمرانی واریز شده است.
وی افزود: از این مبلغ حدود 6/5 میلیارد تومان از محل مالیات های مستقیم و حدود 3/5 میلیارد تومان از محل مالیات های غیرمستقیم اخذ شده است.
حسینی خاطر نشان کرد: به منظور افزایش حمایت از سرمایه گذاران در سال رونق تولید مبلغ 2/2 میلیارد تومان جریمه مالیاتی مربوط به 1624 نفر در سطح شهرستان آزادشهر بخشیده شد که باعث افزایش رضایتمندی مودیان مالیاتی در سطح شهرستان می باشد.
فرماندار و رییس شورای اداری شهرستان آزادشهر در خاتمه ضمن تشکر از همه مودیان مالیاتی که در موعد مقرر مالیات های خود را برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان پرداخت می کنند تشکر و قدردانی نمود.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 361
  • کد خبر : 69176