عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگروه رفع موانع تولید با موضوع بررسی مشکلات مرغداری ها در آزادشهر برگزار شد

با حضور فرماندار، دادستان، برخی از روسای ادارات مرتبط و صاحبان مرغداری های شهرستان؛

کارگروه رفع موانع تولید با موضوع بررسی مشکلات مرغداری ها در آزادشهر برگزار شد

کارگروه رفع موانع تولید با موضوع بررسی مشکلات مرغداری ها در آزادشهر برگزار شد

 فرماندار آزادشهر گفت: نظارت دقیق بر همه مراحل جوجه ریزی، خرید دون مورد نیاز، فروش و کشتار و انتقال به بازار باید با نظارت مستقیم اعضای کارگروه انجام شود تا از گران شدن و کمبودهای فصلی و بدون توجیه منطقی مرغ به عنوان یکی از مواد خوراکی پرمصرف در سبد خانوار جلوگیری شود. 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی ظهر امروز دوشنبه 16 دیماه، در جلسه بررسی مشکلات تولید در حوزه مرغداری ها گفت: با توجه به دستورالعمل ارسالی نظارت بر فرآیند تولید و توزیع کالاهای اساسی از سوی قوه قضاییه کارگروه نظارت بر همه مراحل تولید مرغ تشکیل و با ورود دادستانی امیدواریم در این حوزه اتفاقی خوب و موثر ایجاد شود.
وی افزود: با توجه به گرانی گوشت قرمز۷ مصرف گوشت مرغ در سطح کشور افزایش یافته است و باید با مدیریت ردست از کمبودهای مقطعی گوشت مرغ در بازار و همچنین نوسانات قیمتی جلوگیری نماییم.
بذری دادستان در ادامه ضمن تشریح دستورالعمل ارسالی قوه قضاییه گفت: همه صاحبان مرغداران باید برای نظارت جدی در حوزه خرید جوجه، دون مورد نیاز و فروش مرغ داشته باشند و از خرید و فروش با دلالان این حوزه جلوگیری نمایند.
در ادامه این جلسه صاحبان مرغداری ها مشکلات و کمبودها و نیازمندی های خود را بیان نمودند و روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی شهرستان گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های در دست اقدام خود در حوزه تولید و فروش مرغ را ارائه نمودند.

کارگروه رفع موانع تولید با موضوع بررسی مشکلات مرغداری ها در آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 405
  • کد خبر : 69353