عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فعال شدن 6 طرح اقتصادی در شهرستان گمیشان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان:

فعال شدن 6 طرح اقتصادی در شهرستان گمیشان

فعال شدن 6 طرح اقتصادی در شهرستان گمیشان
 ابراهیم کریمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان خبر داد: در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید برای فعال شدن ۶طرح اقتصادی شهرستان گمیشان راهکارهای عملی ارائه شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ کریمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در حاشیه جلسه رفع موانع تولید در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: در راستای رفع موانع تولید و حل و فصل مشکلات فعالان اقتصادی شهرستان گمیشان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این شهرستان برگزار شد.
وی گفت: در این جلسه ۶طرح اقتصادی در شهرستان گمیشان که دچار مشکلات خاصی بودند مورد بررسی قرارگرفت که در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی،مدیران عامل بانک ها،ومتقاضیان حضور داشتند.
کریمی افزود: در این جلسه تمام این ۶طرح مورد بررسی قرار گرفته راهکارعملی ارائه و مصوب گردید که این مصوبات بطور جدی پیگیری خواهد شد تا نتیجه مورد نظر حاصل گردد تا فعالیت این واحدهای اقتصادی مجدد از سرگرفته شود.
 احمد دستمرد فرماندار شهرستان گمیشان گفت: هر یک از دستگاه ها باید در حوزه اشتغال به صورت مدون و هماهنگ عمل کرده تا بتوانند اشتغال پایداری را در سطح شهرستان ایجاد کنند.
وی ادامه داد: شهرستان گمیشان سال گذشته رتبه دوم استان را در ثبت اشتغال در سامانه رصد به خود اختصاص داده است.
دستمرد در پایان حفظ اشتغال را هدف اصلی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برشمرد و گفت: ایجاد اشتغال جدید به عنوان هدف بلندمدت مورد توجه است که در این بخش نیازمند اطلاع رسانی درست رسانه‌ها و حمایت مردم هستیم.
فعال شدن 6 طرح اقتصادی در شهرستان گمیشان

ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 317
  • کد خبر : 69394