عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گنبدکاووس نیاز به طرح جامع ترافیکی دارد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

گنبدکاووس نیاز به طرح جامع ترافیکی دارد

گنبدکاووس نیاز به طرح جامع ترافیکی دارد

فرماندار ویژه گنبدکاووس درشرق استان گلستان اعلام کرد که این شهر برای رفع گره‌ها و معضل ترافیک شهری نیاز به طرح جامع ترافیکی دارد که شهرداری بایستی باجذب یک کارشناس و مشاوره مجرب در حوزه ترافیک نسبت به تهیه آن اقدام نماید.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: طرح جامع ترافیکی شهر گنبدکاووس از مطالبات جدی شهروندان است که بایستی به صورت میدانی و کاربردی تهیه و متناسب با گره‌های ترافیکی، اولویت بندی و اجرایی شود.
وی با اشاره به تصویب اصلاح هندسی ۱۳ نقطه از معابر پرترافیک و حادثه‌ساز شهر گنبدکاووس توسط شورای ترافیک، از شهرداری این شهر درخواست کرد تا نسبت به اجرایی کردن این طرح‌ها تا پایان امسال اقدام نماید.
کریمی اضافه کرد که رفع مشکلات ترافیکی بایستی از اولویت‌های مدیریت شهری باشد و در این خصوص از نظرات فنی و کارشناسانه راهنمایی و رانندگی استفاده شود.
وی با اشاره به حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافربری از تهران به مقصد کلاله درشرق گلستان که ساعت حدود سه بامداد امروز در محدوده شهرستان "سوادکوه" استان مازندران رخ داد، تصریح کرد که متاسفانه براساس اخبار واصله تا الان ۲۰ نفر از ۴۳ سرنشین این اتوبوس جان باخته‌اند و بقیه نیز مصدوم شده‌اند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس بابیان اینکه هم اکنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان درمحل حادثه حضور دارد و اخبار را اطلاع رسانی می‌کنند، ادامه داد: هنوز هویت جان‌باختگان و اسامی سرنشنیان این اتوبوس اعلام نشده و اطلاعی از تعداد مصدومان و جانباختگان گنبدی این حادثه نداریم با این حال به خانواده جانباختگان تسلیت عرض می‌کنیم.
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس نیز در این جلسه از دو هزار و ۱۱۷ فقره اعمال قانون ویژه خودروهای مسافرکش شخصی در مسیرهای برون شهری گنبد - آزادشهر و گنبد به چهار شهر شرق گلستان از ابتدای امسال تا الان خبر داد و گفت که در این مسیرها ۲۰۰ تا ۳۰۰ دستگاه خودرو فعالیت دارند.
سرهنگ مسعود بارانی بر لزوم توجه به نظرات کارشناسی پلیس راهور در تهیه و اجرای طرح‌های ترافیکی تاکید کرد و افزود که پلیس همواره آماده ارائه نظرات کارشناسی به مدیریت شهری است.
 شهردار گنبدکاووس نیز دراین جلسه اظهار داشت که پس از تصویب نهایی اصلاح هندسی ۱۳ نقطه حادثه خیز و پرتردد معابر این شهر در جلسه امروز، عملیات اجرایی این نقاط از اول هفته آینده شروع و تا پایان امسال تمام خواهد شد.
منصور طعنه گنبدی با بیان اینکه  طرح احداث تقاطع غیر همسطح در میدان امام علی (ع) این شهر آماده شده و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز خواهد شد، گفت: شهرداری در تهیه و اجرای طرح‌های ترافیکی از نظرات پلیس راهور هم استفاده می‌کند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 355
  • کد خبر : 69485