عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لزوم آمادگی کامل دستگاه های اجرایی کلاله جهت مقابله با هر گونه بحران


لزوم آمادگی کامل دستگاه های اجرایی کلاله جهت مقابله با هر گونه بحران

لزوم آمادگی کامل دستگاه های اجرایی کلاله جهت مقابله با هر گونه بحران

فرماندار شهرستان کلاله در جلسه مشترک مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرستان گفت:دستگاه های اجرایی شهرستان پیش بینی و آمادگی لازم جهت مقابله با هر گونه بحران را در سطح شهرستان داشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری;علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله در جلسه مشترک مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرستان که با حضور اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید;با بیان این مطلب گفت:تصمیم گیری که در جبهه ضد انقلاب در این برهه از زمان انجام می شود مسائل سایبری است که مد نظر همه ادارات قرار گیرد.
وی با بیان اینکه دشمن بدنبال ایجاد ناامنی در کشور است؛ افزود: تمامی مدیران باید حوزه کاری خود را رصد کنند و تعهد کاری داشته باشد.
بیانی در ادامه به بروز رسانی بانک اطلاعاتی ادارات شهرستان تاکید کرد و گفت:باید سناریویی جهت مقابله با هر گونه بحران داشته باشیم و عملیاتی که بحران را مدیریت کند در آن ترسم نماییم.
فرماندار کلاله ضمن تاکید بر لزوم دوگانه سوز شدن خبازی ها، ایستگاه های CNG و ..گفت:با دوگانه سوز کردن نانوایی ها و .. هنگام وقوع بحران و قطعی گاز در اثر تغییرات جوی می توان از سوخت جایگزین استفاده و دچار مشکل نشویم.

لزوم آمادگی کامل دستگاه های اجرایی کلاله جهت مقابله با هر گونه بحران


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 315
  • کد خبر : 69674