عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رونمایی از مشعل گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در شهرستان آزادشهر

با حضور معاون استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و فرماندار؛

رونمایی از مشعل گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در شهرستان آزادشهر

رونمایی از مشعل گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در شهرستان آزادشهر

 مشعل سیزدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری به میزبانی استان گلستان امروز مسیر جاذبه‌های شهرستان آزادشهر را پیمود و مورد استقبال پرشور مسئولین استانی و شهرستان آزادشهر قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی ظهر امروز سه شنبه 1 بهمن ماه، در مراسم استقبال از مشعل گردشگری ضمن خوشامدگویی به مهمانان استانی و همچنین تاثیر گردشگری بر کارآفرینی و رونق اقتصادی ابزار امیدواری کرد و اظهار داشت:  شهرستان آزادشهر جام جاذبه‌های طبیعی، روستاهای توریست پذیر، آثار تاریخی و ... فراوانی دارد، و حضور راهنمایان گردشگری در شهر ادب و فرهنگ باعث شود که این گردهمایی بتواند در معرفی هرچه بهتر استان موثر باشد.

سپس خانم دکتر عزیزه امامی معاون استاندار ظرفیت های گردشگری موجود در استان را از سرمایه های منحصر به فرد دانست و گفت: شناسایی، طبقه بندی و برنامه ریزی برای توسعه گردشگری در شناساندن جاذبه های توریستی به مردم کشور، دارای اهمیت بالایی است و راهی جز برنامه ریزی برای رسیدن به این هدف نداریم. و در ادامه از تمامی تورگردانان کل کشور و علاقمندان به بازدید از این شهرستان دعوت به عمل آورد.

لازم به ذکر است در این مراسم عزیزه امامی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش، سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر و دیگر مسئولین شهرستانی حضور داشتند.


رونمایی از مشعل گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در شهرستان آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 555
  • کد خبر : 69799