عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظارت جدی و مستمر در توزیع و تسریع در حل معضلات بازار امری ضروری است

فرماندار شهرستان ترکمن؛

نظارت جدی و مستمر در توزیع و تسریع در حل معضلات بازار امری ضروری است

نظارت جدی و مستمر در توزیع و تسریع در حل معضلات بازار امری ضروری است

 فرماندار شهرستان ترکمن گفت: نظارت جدی و مستمر در توزیع و تسریع در حل معضلات بازار و جلوگیری از زمانبر شدن آن در کاهش متضرر شدن و گلایه مندی های احتمالی بسیار موثر است.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار در نهمین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ترکمن  که روز چهارشنبه دوم بهمن در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به تحریم ظالمانه استکبار و فشار اقتصادی مردم و از طرفی شهادت سردار سلیمانی توسط نظامیان تروریست آمریکایی و پاسخ کوبنده سپاه اظهار کرد: این رویداد های مهم موجب برخی نوسانات در بازار شد که خوشبختانه با تدبیر مسئولین و همراهی مردم شریف از این مرحله نیز گذر کردیم.
 وی اهمیت استمرار نظارت هوشمندانه در توزیع کالا، کنترل سودجویی های احتمالی و تصویری در حل مشکلات را مهمترین اصول در خدمت رسانی بهینه در امر بازار ذکر کرد.
هیوه چی تامین اقدام معیشتی مردم را به عنوان اولویت ستاد تنظیم بازار بیان کرد و در سایر حوزه‌ها نیز برقراری تعادل با اعمال دقیق نظارت‌ها، هماهنگی بین بخشی و مدیریت صحیح را بسیار مهم برشمرد.
 تسریع در رفع تامین سوخت اصناف، خانه های کارگری، دامداری‌ها، رونق دهی ناوگان حمل و نقل و جلوگیری از متضرر شدن سرمایه‌گذاران با ایجاد راهکارهای مناسب و استفاده از ظرفیت گردشگری، انعکاس موضوع افزایش قیمت ایتال، آجر و سایر مصالح ساختمانی از مبدا به ستاد تنظیم بازار از مهمترین مصوبات جلسه بود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .