عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کلنگ زنی المان شهیدان خدمت در تپه نقره ای گمیشان

با حضور فرماندار گمیشان برگزار شد؛

کلنگ زنی المان شهیدان خدمت در تپه نقره ای گمیشان

کلنگ زنی المان شهیدان خدمت در تپه نقره ای گمیشان

 کلنگ زنی المان شهیدان خدمت با حضور "احمد دستمرد" فرماندار شهرستان گمیشان، "سردار معروفی" فرمانده سپاه نینوای گلستان و مسئولین شهرستانی در محل تپه نقره ای گمیشان انجام گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان؛ احمد دستمرد فرماندار گمیشان با اشاره به وقوع سیل در ابتدای سال به این شهرستان گفت : سیل اخیر وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی و ایثار و فداکاری را برایمان یادآوری کردکه بایستی برای نسل های بعد این فداکاری و ایثار زنده بماند.

وی افزود: این شهرستان 6 شهید خدمت را دارا بوده که با توجه به پیشنهاد سپاه نینوای استان و رایزنی های صورت گرفته شده زمینی در اختیار سپاه استان قرار داده شد که مقرر گردید المان شهیدان خدمت در این شهر ساخته شود.

دستمرد گذری هم بر اقدامات نیروهای بسیج، سپاه و ارتش و انتظامی دوشادوش مردم زد و گفت : الحق و الانصاف این نیروهای انتظامی ، سپاهی و ارتش اگر نبودند خسارتهای فراوانی به این مردم و شهرستان متحمل می شد که جبران این خسارت ها کار آسانی نبود.

در پایان ، کلنگ المان شهیدان خدمت توسط فرمانده سپاه نینوای گلستان به زمین زده شد.

شامگاه ششم فروردین ماه ۹۸ قایق حامل نیروهای مردمی که برای جلوگیری از نفوذ سیلاب به گمیشان تلاش می‌کردند، واژگون شد که در این حادثه شش نفر از جهادگران جان باختند و طی حکم مقام معظم رهبری به عنوان شهدای خدمت‌نامیده شدند.

کلنگ زنی المان شهیدان خدمت در تپه نقره ای گمیشان

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 435
  • کد خبر : 69880