عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یکی از اصولی ترین مسیرهای توسعه جامعه توانمند کردن خانواده و بانوان می باشد

فرماندار گرگان در همایش فعالان مشاغل خانگی شهرستان گرگان گفت:

یکی از اصولی ترین مسیرهای توسعه جامعه توانمند کردن خانواده و بانوان می باشد

یکی از اصولی ترین مسیرهای توسعه جامعه توانمند کردن خانواده و بانوان می باشد 
فرماندار گرگان در همایش فعالان مشاغل خانگی شهرستان گرگان گفت: یکی از اصولی ترین مسیرهای توسعه جامعه، توانمند کردن خانواده و بانوان می باشد.
محمد حمیدی در این همایش با اشاره به اینکه هدف از این نشست ها باید حوزه مشاغل خانگی توسعه محور و درون زا باشد گفت: باید ابتدای امر خود فرد به خودباوری برسد و بابرنامه ریزی و تصمیم صحیح مسیر موفقیت را انتخاب نماید.
حمیدی با اشاره به شعار خواستن توانستن است گفت: در شهرستان گرگان در بخش مشاغل خانگی تلاش خواهیم کرد این شغل مردم پسند و دانش بنیان باشد و لازمه آن این است حلقه تولید و بازار به کلاس درس دانشگاهی متصل گردد.
فرماندار گرگان گفت: باید حوزه اشتغال بانوان در همه زمینه ها مورد توجه قرار گیرد و فرمانداری نیز آمادگی همکاری با همه دستگاه ها را خواهد داشت.
فرماندار گرگان افزود:در سال 97 بیش از 435 نفر اشتغال با اعتباری بالغ بر4میلیارد ودویست میلیون تومان و در سال جاری تاکنون91 شغل با اعتباری بالغ بر 410میلیون تومان در زمینه مشاغل خانگی اختصاص یافته است.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مشارکت بانوان در جامعه وحضور هدفمند آنان در پای صندوق های اخذ می تواند در تصمیم گیری کلان جامعه ما تاثیرگذار باشد .  

یکی از اصولی ترین مسیرهای توسعه جامعه توانمند کردن خانواده و بانوان می باشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 292
  • کد خبر : 70190