عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش بانوان فرهیخته شهرستان گنبدکاووس برگزار شد


همایش بانوان فرهیخته شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

همایش بانوان فرهیخته شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه گنبدکاووس در نشست با بانوان نخبه گنبدکاووس با قدردانی از حضور پرشور بانوان فرهیخته ، گفت: با تمام وجود آمادگی داریم تا از فکر و ایده این قشر برای توسعه و آبادانی شهرستان استفاده کنیم.
مهندس عبدالقدیر کریمی با تبریک آغاز دهه مبارک فجر گفت: متاسفانه در چند سال اخیر به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه حاکم بر کشور که حتی بر روی اقلام اساسی از جمله داروی مورد نیاز مردم نیز اعمال شده، شاهد مشکلات اقتصادی زیادی در سطح کشور هستیم اما با وجود تمام این مشکلات مردم همچنان همراه و پشتیبان نظام بودند.
وی افزود: با وجود اینکه به دلیل تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، کشور از نظر وضعیت معیشتی و رفاهی شرایط خوبی ندارد اما آرامش و امنیت حاکم بر ایران در کمتر کشوری دیده می‌شود که حضور مردم در عرصه انتخابات دوم اسفند و رای دادن به افراد اصلح می‌توانند تداوم بخش این امنیت و آرامش باشد.
کریمی تاکید کرد: داشتن یک نماینده مقتدر، باتجربه و کارآمد که قدرت ارتباط خوبی با مدیران ارشد کشوری برای پیگیری خواسته‌ها و مشکلات مردم را داشته باشند، می‌تواند زمینه بهره‌مندی بهتر از ظرفیت‌های فراوان شهرستان گنبدکاووس را فراهم کند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: حضور پرشور بانوان در انتخابات دوم اسفندماه و انتخاب افراد اصلح به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، می‌تواند به حل مشکلات این قشر کمک کند.
الهه غیناقی اظهارداشت: با توجه به اینکه بانوان به عنوان نیمی از جمعیت ایران اسلامی همواره همپای مردان در عرصه‌های مختلف حمایت از دولت و نظام همکاری خوبی دارند، انتظار می‌روند شاهد حضور چشمگیر این قشر تاثیرگذار در انتخابات پیش‌رو باشیم.
وی افزود: بانوان علاوه بر تشویق خانواده‌ها به حضور حداکثری در انتخابات، تلاش کنند تا فرد اصلح را که بتواند در حل مشکلات مردم نقش‌آفرین باشد، انتخاب کنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از بانوان خواست با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم که موجب کاهش انگیزه برای شرکت در انتخابات شده، اعضای خانواده خود بویژه رای اولی‌ها را دعوت کنند تا عاقلانه برای احقاق حق خود در رویداد سیاسی پیش‌رو شرکت کنند.
غیناقی با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد در جامعه و مشکلاتی که در بحث توسعه فعالیت‌های اقتصادی بانوان وجود دارد، اظهارداشت: بانوان باید با حضور در انتخابات به نماینده‌ای رای دهند که پیگیر اصلاح قوانین برای بهبود وضعیت آنان باشد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 320
  • کد خبر : 70204