عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اشتغالزایی بیش از ۱۲۰۰ نفر با افتتاح پروژه های دهه فجر در گرگان

فرماندار گرگان خبر داد​:

اشتغالزایی بیش از ۱۲۰۰ نفر با افتتاح پروژه های دهه فجر در گرگان

اشتغالزایی بیش از ۱۲۰۰ نفر با افتتاح پروژه های دهه فجر در گرگان

حمیدی گفت: با بهره برداری از پروژه های اقتصادی و اشتغالزا در گرگان برای یک هزار و ۲۱۸ نفر اشتغال ایجاد می شود.
«محمد حمیدی» در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، تولیدی و اشتغالزایی شهرستان گرگان، با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر 187 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 152 میلیارد و 277 میلیون تومان و 411 طرح اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 562 میلیارد تومان در گرگان کلنگ زنی و افتتاح می شود.
 فرماندار گرگان با بیان اینکه با بهره برداری از پروژه های اقتصادی و اشتغالزا در گرگان برای یک هزار و 218 نفر اشتغال ایجاد می شود، ادامه داد: در مجموع امروز 715 میلیارد تومان پروژه در گرگان افتتاح و کلنگ زنی شده است.
وی آغاز عملیات اجرایی آبرسانی شهر گرگان با اعتباری بالغ بر 17.5 میلیارد تومان، توسعه، تجهیز و جاده سازی، اجرای طرح های هادی روستایی، افتتاح 300 واحد مسکن مهر گرگان، مانیتورینگ آب و فاضلاب شهری و گاز را از جمله پروژه های شاخص دهه فجر در گرگان برشمرد.
حمیدی، انقلاب اسلامی را انقلابی مردمی خواند و تأکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با وجود همه مشکلات و محدودیت های اعتباری خدمات صادقانه ای را به مردم ارائه می کنند.
فرماندار گرگان بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و افزود: دشمن به دنبال جدایی بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را ناامید خواهند کرد.

 

 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 284
  • کد خبر : 70414