عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انقلاب ملت ایران در سال 57 مردمی ترین انقلاب ها در طول تاریخ بوده است

فرماندار بندرگز :

انقلاب ملت ایران در سال 57 مردمی ترین انقلاب ها در طول تاریخ بوده است

انقلاب ملت ایران در سال 57 مردمی ترین انقلاب ها در طول تاریخ بوده است

فرماندار بندرگز گفت : انقلاب ملت ایران در سال 57 مردمی ترین انقلاب ها در طول تاریخ بوده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ "حسین احمدی" در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته بندرگز افزود : انقلاب اسلامی در سایه همبستگی آحاد ملت و بر پایه تعالیم دین مبین اسلام و تحت رهبری مرجعیت دینی پس از پیروزی هیچ گونه وابستگی به قدرت های جهانی نداشت.

وی اظهار داشت : در طول 40 سال گذشته همواره توطئه های متعددی از سوی دشمنان برای منحرف كردن نظام جمهوری اسلامی ایران طرح ریزی و اجرا شد اما ملت ایران با اقتدار و استحكام مثال زدنی یكی پس از دیگری این توطئه ها را خنثی كردند.

این مقام مسوول با گرامیداشت دهه مبارك فجر اضافه كرد: شركت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یك وظیفه ملی و انقلابی است كه برای تقویت ارزش های انقلاب و دفع خطر دشمنان باید در این آیین حضور چشمگیری داشته باشیم.

فرماندار بندرگز برحضور گسترده آحاد مردم انقلابی در برنامه های گرامیداشت دهه فجر ، راهپیمائی یوم الله 22 بهمن و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی تاكیدكرد.

احمدی در پایان ضمن گزارشی از اقدامات و برنامه های دولت در شهرستان بندرگز گفت : همزمان با دهه فجر سال جاری ۶۰ پروژه عمرانی ، تولیدی ، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۴۷۴ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال با اشتغالزایی ۵۷ نفر در این شهرستان بهره برداری و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

انقلاب ملت ایران در سال 57 مردمی ترین انقلاب ها در طول تاریخ بوده است


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 281
  • کد خبر : 70438