عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ضرورت وجود بیمارستان در سیل قابل لمس بود

فرماندار شهرستان گمیشان:

ضرورت وجود بیمارستان در سیل قابل لمس بود

ضرورت وجود بیمارستان در سیل قابل لمس بود

 فرماندار شهرستان گمیشان گفت: ضرورت وجود بیمارستان در سیل ایتدای سال برای تمام مردم شهرستان قابل لمس بود چرا که یک طرف این شهرستان دریا و سمت دیگر سیل بود و راههای ارتباطی هم قطع شده بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گمیشان؛ احمد دستمرد در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی بیمارستان شهرستان که در شامگاه دوشنبه 21 بهمن با حضور معاون رئیس جمهوری رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار گلستان برگزار شد، گفت : این شهرستان 68 شهید را تقدیم انقلاب نموده و همیشه همدم و همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.دستمرد در ادامه ضمن ارائه گزارشی از میزان خسارت های وارده سیل به این شهرستان گفت :میزان خسارت های وارده ناشی از سیل 855 واحدتخریبی و 3033 واحد تعمیری در این شهرستان بود که خوشبختانه با کمک های بنیاد مسکن در حال بازسازی و ساخت این واحدهای مسکونی رو به اتمام است.

وی افزود : متاسفانه اعتبارت تصویبی از محل تملک دارایی برای دستگاههای اجرایی شهرستان تخصیص پیدا نکرد که بعنوان مثال برای مرکز آموزش های فنی و حرفه ای یک میلیارد در نظر گرفته شد که این مهم تخصیص پیدا ننمود که نیازمند نگاه ویژه مسئولین کشوری به این موارد است.

نماینده دولت در شهرستان افزود : تاکنون با وجود اینکه چند سال از شهرستان شدن گمیشان می گذرد ولی برخی دستگاههای اجرایی در این شهرستان مستقر نشدند که آن هم مستلزم زمین و اعتبار کافی برای احداث ساختمان برای این دستگاهها می باشد.

وی افزود : مردم گمیشان بیشترین مشارکت را در انتخابات در برداشته که این نشان از همسو بودن مردم این شهرستان با نظام و رهبری است.

دستمرد در پایان گذری هم بر اقدامات شهرداری گمش تپه و سیمین شهر زد و گفت : این شهرداری ها تا کنون اقداماتی خوبی در سطح شهر پس از سیل انجام دادند که جهت خدمات دهی بهتر و بیش از پیش آن هم مستلزم اعتبار کافی جهت خدمات دهی بیشتر است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 290
  • کد خبر : 70579