عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با آرمان های امام و ادامه راه شهدا

مقام عالی دولت در شهرستان گمیشان؛

دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با آرمان های امام و ادامه راه شهدا

دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با آرمان های امام و ادامه راه شهدا
 فرماندار گمیشان گفت : دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با آرمان های امام و ادامه راه شهدا است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان ؛ احمد دستمرد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی گمیشان, امام جمعه شهرستان، مقامات نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تصریح کرد:در دهه فجر جهت خدمات دهی بیشتر اقدامات خوبی انجام شد که انصافا جا دارد از پیگیری های ائمه جمعه و جماعات تشکر ویژه نماییم.
وی افزود : به میمنت دهه مبارک فجر ، دیروز کلنگ بیمارستان 64 تختوابی گمیشان توسط معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به زمین زده شد که انشاله در اسرع وقت به بهره برداری خواهد رسید و مردم شهرستان به آرزوی دیرینه خود دست خواهند یافت.
دستمرد اظهار داشت : مردم گمیشان بیشترین مشارکت را در انتخابات های گذشته در کارنامه خود دارد که این یکبار دیگر در دوم اسفند ماه تکرار خواهدشد که این خود نشان دهنده این است که مردم شهرستان همسو و همگام با نظام و رهبری است.
نماینده دولت در شهرستان اضافه کرد : دشمنان درصدد این هستند که این اتحاد و همدلی که بین مردم ایران زمین وجود دارد را از بین ببرند در حالیکه مردم ایران اسلامی امروز نشان دادند که ادامه راه شهدا هستند و بار دیگر در دوم اسفند ماه این همدلی و اتحاد را تکرار خواهند نمود.
دستمرد افزود : امسال در دهه مبارک فجر پروژه های عمرانی که کلنگ زنی و به بهره برداری رسید بالغ بر 281 میلیارد تومان بوده که این خود نیز نگاه ویژه دولتمردان به این شهرستان است.
وی ادامه داد : پروژه های اقتصادی نسبت به سالهای گذشته رشد 6برابری داشته که انشاله روز به روز این رقم افزایش پیدا خواهد نمود.
فرماندار شهرستان اضافه نمود :گمیشان جزء 31 شهرستان کمتر توسعه یافته کشور بوده که این مهم می تواند باعث شود که مسولین بیش از پیش نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.
دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با آرمان های امام و ادامه راه شهدا

ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 283
  • کد خبر : 70606