عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار و جمعی از اعضای شورای تامین آزادشهر با مادر شهید عبدالله میرعرب

به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر؛

دیدار فرماندار و جمعی از اعضای شورای تامین آزادشهر با مادر شهید عبدالله میرعرب

دیدار فرماندار و جمعی از اعضای شورای تامین آزادشهر با مادر شهید عبدالله میرعرب

 صبح امروز شنبه 26 بهمن ماه، به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، سید رسول حسینی فرماندار به همراه معاون فرماندار و جمعی از اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان آزادشهر با حضور در منزل شهید عبدالله میرعرب با پدر و مادر این شهید بزرگوار و همچنین برادران جانباز این شهید دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی مادران و پدران شهدا را ذخیره های آسمانی در بین انسان های کره خاکی دانست و افزود: وقتی با این بزرگواران دیدار و خاطرات شنیدنی از باب تربیت درست فرزندان را می شنویم درسی است اخلاقی برای همه پدران و مادران کشورمان تا از یک الگوی درست و دقیق و اصولی تربیتی تبعیت کرده و فرزندان شایسته ای تبدیل میهن اسلامی نمایند.
وی افزود: امروز به دلیل ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر خدمت این مادر بزرگوار رسیدیم تا به نیابت از فرزند شهیدش ضمن تبریک روز مادر از رشادت و فداکاری های این خانواده معظم شهدا تجلیل و قدردانی کنیم.
لازم به ذکر است شهید عبدالله میرعرب از شهدای منطقه عملیاتی جنوب کشور است که در یک عملیات به همراه دو براد رخود همزامتن در جبهه حضور داتش و که شهید عبدالله به درجه رفیع شهادت نائل و دو برادر دیگر به درجه جانبازی رسیدند.
در پایان لوح تقدیری از سوی دکتر هادی حق شناس استاندار گلستان و هدیه ای توسط سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر به مادر بزرگوار این شهید اهدا شد.
  

دیدار فرماندار و جمعی از اعضای شورای تامین آزادشهر با مادر شهید عبدالله میرعرب


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 343
  • کد خبر : 70694