عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرمایه گذاری بیش از 15هزار میلیارد تومان بخش خصوصی در گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

سرمایه گذاری بیش از 15هزار میلیارد تومان بخش خصوصی در گنبدکاووس

سرمایه گذاری بیش از 15هزار میلیارد تومان بخش خصوصی در گنبدکاووس

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با تلاش ها و حمایت های انجام شده بخش خصوصی طی 3 سال گذشته بیشترین تمرکز سرمایه گذاری را بدلیل حمایتهای ویژه مسئولین در شهرستان گنبدکاووس داشته است.
مهندس عبدالقدیر کریمی در مراسم کلنگ زنی بزرگترین مجموعه گردشگری تجاری و تفریحی شهرستان اظهار کرد: این مجموعه دارای هتل چهار ستاره،سوئیت، شهربازی،پارک آبی، مجموعه بازی کودکان،سالن اجتماعات بزرگ برای برگزاری همایش ها و سمینارها و دیگر امکانات رفاهی و تفریحی خواهد بود.
وی افزود: این مجموعه در مساحتی حدود چهار هکتار کلنگ زنی شد و امید داریم با پشتکار و تلاش های حاج محمد شهرکی ظرف مدت یکسال و نیم به بهره برداری برسد.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: وجود چنین مجموعه ای در شهرستان می تواند در جذب و ماندگاری مسافرین و گردشگران تاثیر بسزایی داشته ضمن اینکه این مجموعه بیش از هزار نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی کرده و نرخ بیکاری شهرستان را کاهش می دهد.
وی با اشاره به ورود خوب سرمایه گذاران بخش خصوصی به گنبدکاووس خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته بخش خصوصی در فعالیت های اقتصادی شهرستان به خوبی ورود کرده و ما هم تلاش کردیم تا حمایت های لازم را از این سرمایه گذاران داشته باشیم به طوری که در دهه فجر امسال از مجموع 2900 میلیارد تومان در استان بیش ازیک سوم آن در شهرستان گنبدکاووس انجام شده است.
خدمت رسانی به مردم و توسعه شهرستان از اهداف این مجموعه است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 296
  • کد خبر : 70725