عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه ملت ما قدرشناس فداکاری های کادر درمانی است

فرماندار مینودشت:

همه ملت ما قدرشناس فداکاری های کادر درمانی است

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت، سید رضاطباطبایی فرماندارمینودشت طی گفتگویی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات طاقت فرسای کادر پزشکی و پرستاری در خصوص مشکلات ناشی ازشیوع بیماری کرونا ویروس گفت همه ملت ماقدرشناس فداکاریهای کادر درمانی است .

فرماندار مینودشت دراین گفتگو بیان داشت: ما امروز در معرض آزمون سختی قرار گرفته ایم. در این برهه ی حساس لازم است ضمن پرهیز از دامن زدن به شایعات و هوشیاری کامل در توجه به اطلاع رسانی های مراجع رسمی، توصیه های پزشکی و الزامات بهداشتی به طور جدی مراعات گردد.

وظيفه خود مى دانم در ابتدا تقدير و تشكر داشته باشم از پزشکان، پرستاران و پرسنل مراکز درمانی و بیمارستان ها به عنوان مدافعان سلامت جامعه كه در سنگرهای خود جانانه و ایثارگرانه به مبارزه علیه کرونا ویروس پرداخته اند.

ایثار، صبر واستقامت اين عزيزان در روزهای سخت كنونى هرگز از خاطر مردمان این مرز و بوم نخواهد رفت چراکه تلاش آنها برای سلامت مردم دیدنی و غرور آفرین است.

به طور قطع ما در کنار هم با توکل به خداوند متعال و توسل به اهل بیت علیهم السلام و رعايت مسايل بهداشتى در نبرد با این دشمن سرسخت پیروز خواهیم شد و در راه حفظ سلامت مردم عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مردم گران قدرشهرستان مينودشت؛ آن چه در اين روزهاى حیاتی و سرنوشت ساز برای کنترل این ویروس مهم می‌باشد، خارج نشدن از منزل به جز در مواقع بسيار ضروری و حياتي ،رعایت بسیار جدی توصیه های بهداشتی و خودمراقبتی است.

لذا تقاضا می کنم با صبر و حوصله و درایت، محدودیت های اعلام شده از سوی مراجع ذی صلاح در مورد عدم شرکت در اجتماعات مختلف که موقت خواهد بود، به صورت دقیق رعایت نمایید تا ان شاءالله از این وضعیت خاص به سلامت عبور نماییم.

امیدوارم الطاف الهی در ماه رجب که ماه خدا است، شامل حالمان گردد و با صحت و عافیت روزهای سخت را سپری نموده و به استقبال بهار زیبا برویم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 373
  • کد خبر : 71241