عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه کمیته پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه کمیته پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان آزادشهر برگزار شد

 با حضور معاونین سیاسی و امنیتی و برنامه ریزی و هماهنگی امور عمراین فرمانداری، بخشداران و شهرداران و روسای ادارات مرتبط، جلسه کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در آزادشهر با موضوع گزارش عملکرد اقدامات انجام شده و برنامه ریزی و هماهنگی اقدامات پیش رو در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ محمد ابراهیمی تودرواری معاون فرماندار ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته گفت: یکی از معضلات در این شهرستان جدی نگرفتن عواقب این ویروس و بیرون اومدن های غیرضروری و شلوغی خیابان ها توسط مردم می باشد که این وظیفه کمیته را سنگین تر می کند تا با اطلاع رسانی ها به موقع و هشدارهای لازم آگاه سازی جامعه را انجام دهد.

وی افود: اقدامات خوبی در حوزه ضدعفونی معابر و محلول پاشی در شهرها و روستاها انجام گرفته است که باید شهرداران و بخشداران با برنامه ریزی متناسب این اقدام نیک و مورد نیاز را به صورت مستمر و همه روزه انجام دهند.

در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان، بخشداران و فرماندهی سپاه شهرستان گزارشی از اقدامات انجام شده حوزه مدیریتی خود را ارايه و نیازمندی و کمبودهای خود را برای تسریع در اقدامات برنامه ریزی شده را بیان نمودند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 345
  • کد خبر : 71418