عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح ملی کاهش زنجیره انتقال در شهرستان گالیکش

فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان گفت

اجرای طرح ملی کاهش زنجیره انتقال در شهرستان گالیکش

اجرای طرح ملی کاهش زنجیره انتقال در شهرستان گالیکش

به گزارش روابط عمومی شهرستان گالیکش علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان گالیکش در پیامی ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه در خصوص طرح ملی کاهش زنجیره انتقال از همکاری صمیمانه مردم شهرستان در جهت مهار زنجیره انتقال ویروس کرونا تشکر و قدر دانی نمود و اعلام کرد و شرایط شهرستان به گونه ای نسبتا مطلوب است و امیدواریم با ادامه همکاری مردم بتوانیم وضعیت و شرایط بهتری داشته باشیم.

میرزایی گفت: طی نظرسنجی های صورت گرفته در کشور، 70 درصد مردم نظرشان براین بود که طرح الزام آوری تهیه و اجرا گردد شود.

این طرح پس از تصویب ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا از طریق ریاست محترم جمهوری برای اجراء، ابلاغ شد و از ساعت 12 بامداد مورخه 8 فروردین 99 به اجراء گذاشته می شود.

وی یادآورشد: بخشی از این طرح مربوط به اعمال محدودیت های عدم تردد خودروهای غیر بومی است و براین اساس خودرو افراد متخلف به مدت 1 ماه با اخذ کلیه هزینه های جانبی متوقف خواهد شد.

فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان گفت:محدودیت های فوق با جدیت اجراء خواهد شد و استدعا داریم مردم در این طرح مسئولین را کمک و همراهی نمایند.

وی افزود: در ورودی و خروجی شهرستان عملیات کنترل توسط نیروی انتظامی اعمال خواهد شد و اجازه ورود به شهرها فقط به افراد بومی داده خواهد شد.

میرزایی گفت: نحوه شناسایی و تردد رانندگان به یکی از 3 روش هویتی، بیمه نامه خودرو، کارت ماشین یا کارت ملی خواهد بود.

میرزایی در ادامه بیان کرد: کسانی که در مسافرت هستند سریعتر برنامه های خود را متوقف کنند و به محل سکونتشان باز گردند.

وی گفت: بخش دیگر این طرح مربوط به واحدهای صنفی و خدماتی است که باید تعطیل و غیر فعال بشوند، لیست واحد های مربوطه به اداره صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده و برای قطع زنجیره انتقال بیماری و سلامت جامعه و مردم واحدهایی که فعالیت آن ها ضروری نمی باشند باید بسته شود.

در پایان میرزایی گفت: تصمیمات شهرستانی در این زمینه، اتخاذ شده و امکانات و ساز و کاراجرایی آن نیز فراهم شده است و در ساعت مقرر طرح ملی کاهش زنجیره انتقال کرونا به اجرا گذاشته می شود.

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 311
  • کد خبر : 71534