عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پلمپ 30 واحد صنفی متخلف در شهرستان آزادشهر

فرماندار آزادشهر؛

پلمپ 30 واحد صنفی متخلف در شهرستان آزادشهر

پلمپ 30 واحد صنفی متخلف در شهرستان آزادشهر

فرماندار آزادشهر در ارتباط با پلمپ واحدهای صنفی متخلف گفت: 30 واحد صنفی متخلف در شهرهای آزادشهر، نوده خاندوز و نگین شهر به جهت تخطی از دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با بیماری ویروس کرونا پلمپ شدند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداربی شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی ظهر امروز چهارشنبه 20 فروردین ماه، با اعلام این خبر گفت: تیمی متشکل از فرمانداری، دادستانی، اداره صنعت و معدن، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و ماکن نیروی انتظامی حسب دستور محترم به صورت روزانه در بازار مشغول بازدید و واحدهای صنفی که مشمول تعطیلی و محدودیت فعالیت هستند را مورد بازبینی قرار می دهند که اگر از دستور ابلاغ شده تخطی کنند پلمپ می شوند.
وی افزود: امروز هم این تیم با جدیت در بازار آزادشهر و نوده خاندوز و نگین شهر حاضر شده و واحدهای صنفی که مشمول تعطیلی بوده ولی در حال فعالیت بودند را پلمپ کردند.
فرماندار و رییس شورای تامین آزادشهر در خاتمه خاطر نشان کرد: اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان آزادشهر حتما دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی، محدودیت فعالت و فعالیت کامل واحدهای صنفی را رعایت نمایند تا مشمول پلمپ و تشکیل پرونده های بعدی در اماکن نیروی انتظامی نشوند.

 

پلمپ 30 واحد صنفی متخلف در شهرستان آزادشهر

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 263
  • کد خبر : 71853