عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سازماندهی وهماهنگی تشکلهای مردمی برای کمک به محرومین درقالب طرح درمواسات


سازماندهی وهماهنگی تشکلهای مردمی برای کمک به محرومین درقالب طرح درمواسات

سازماندهی وهماهنگی تشکلهای مردمی برای کمک به محرومین درقالب طرح درمواسات
جلسه برنامه ریزی مشارکتهای مردمی تحت عنوان پویش همدلی و مواسات در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده دراثر شیوع بیماری کرونا به ریاست محمدحمیدی فرماندارگرگان وباحضورحجت الاسلام کیایی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه شهر دلند و مسئولین مربوطه در فرمانداری تشکیل شد. 

فرماندار گرگان در این جلسه با اشاره به شیوع بیماری کرونا و آسیب دیدن بخشی از جامعه و مشاغل گفت: با ابلاغ این دستورالعمل از سوی مقام معظم رهبری ونیاز جامعه امروز به کمک به همنوعان، تشکل‌های مردمی به  سمت و سویی هدایت میشودکه امروز همه با هم بسیج شویم تادر قالب گروه های جهادی کمک های مردمی جمع آوری و به نیازمندان تحویل گردد.
وی افزود: بنای ما این است تا در شهرستان گرگان بتوانیم ۹۰محله شهر گرگان را مدیریت وبا برنامه ریزی اقلام را تحویل خانوارها نماییم.
حمیدی گفت: محور کار ما باید ۹۰ مسجد در این محلات از سوی اوقاف و شهرداری مشخص شوند و روحانی مساجد باید مدیریت این گروه را در کنار بسیج،هیات امنا مسجد،خیرین و نماینده کمیته امداد در قالب یک کمیته ده نفره ودر مجموع همکاری ۹۰۰نفر این بسته ها به دست محرومین برسانند.
وی در خصوص انسجام فعالیت ها بیان داشت: نهادها و دستگاه‌های مرتبط میبایست کمک های خود را به کمیته امداد و اوقاف تحویل دهند.
درادامه حجت الاسلام والمسلمین کیایی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه شهر دلند گفت:  شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بعد از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان و با هماهنگی نماینده ولی فقیه در استان توزیع بیش از ۸۰۰۰بسته حمایتی آماده وبرنامه ریزی جهت توزیع بین نیازمندان ازسوی ائمه جمعه شهرستان های استان قرار گرفت.
کیایی افزود: از زیبایی های تشکیل این قرارگاه ،حس همدلی و کار برای رضای خداوندمتعال است که شکل گرفته در این مهم به عنوان راهبرد ما میباشد .
وی با تقدیر از فرماندار گرگان به جهت برنامه ریزی در تقسیم بندی محلات شهر گرگان بیان داشت: با این اقدام به همه نیازمندان بطور یکسان اقلام توزیع خواهد شد و فعالیت ها منسجم تر اجرا می گردد.
 سرهنگ فخرالدین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرگان گفت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیج با تمام امکانات در کنار مردم بود و در زمینه ضدعفونی و رفع آلودگی این ویروس در شهر گرگان اقدامات خوبی را داشته است.
وی افزود: هدف ما رفع محرومیت زدایی و کمک به اقشار ضعیف جامعه می باشد و در این زمینه نیز ۲۰هزار بسته حمایتی را از ابتدای ماه مبارک رمضان تا ۱۵رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان گرگان توزیع خواهیم کرد.

سازماندهی وهماهنگی تشکلهای مردمی برای کمک به محرومین درقالب طرح درمواسات

 

سازماندهی وهماهنگی تشکلهای مردمی برای کمک به محرومین درقالب طرح درمواسات


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 285
  • کد خبر : 71947