عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تلاش کادر بهداشتی و درمانی و همکاری مردمی نتایج خوبی در مقابله با کرونا داشته است

فرماندار مینودشت:

تلاش کادر بهداشتی و درمانی و همکاری مردمی نتایج خوبی در مقابله با کرونا داشته است

فرماندار شهرستان مینودشت در جلسه ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا ویروس گفت: تلاش کادر درمانی و بهداشتی و همکاری مردمی نتایج خوبی در مقابله با بیماری کرونا داشته است .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت، سید رضا طباطبایی فرماندار مینودشت در این جلسه گفت: باید همچنان از مردم خواسته شود که در خانه ها بمانند زیرا امن ترین مکان و بهترین شیوه برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در خانه ماندن است و چنانچه بنا به دلیلی و یا اضطراری از خانه خارج شدند می بایست مسائل بهداشتی و ایمنی رارعایت کرده و احتیاطهای لازم را در دستور کار داشته باشند که البته باید کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی در این زمینه کار آموزشی را با همکاری رسانه ها بصورت مستمر انجام دهند زیرا آگاه سازی مردم نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

فرماندار مینودشت در بخش دیگری ازشخنان خود گفت: وجه دیگری که باید دنبال شود تقویت و توانمند سازی بیشتر مجموعه های بهداشتی و درمانی شهرستان اعم از بیمارستان، درمانگاهها، خانه های سلامت و خانه های بهداشت است که هرچه این مراکز از توانمندی و امکانات بیشتری برخوردار باشند بهتر می توانند به وظایف خود خصوصاً مقابله با بیماری کرونا ایفای نقش نمایند. لذا تقویت این مراکز هم از سوی مراجع ذیربطو هم از سوی خیرین محترم و هم دستگاهها باید در اولویت باشد.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی صنوف پر خطر گفت: صنوف کم خطر نیز که می توانند مغازه خود را باز کنند لازم و ضرری است که پروتکل های بهداشتی را کاملا رعایت کرده و بازرسین باید این موضوع را کاملا نظارت داشته باشند و همچنین محیط های کارگری باید مستمر توسط دستگاههای متولی تحت نظارت کامل باشند و موارد بهداشتی کاملا باید رعایت گردد.

وی در پایان گفت: بحمدالله همکاری و وحدت مجموعه های دولتی و مردمی سبب کاهش ابتلاء به بیماری کرونا شده است ولی این مسیر باید با جدیت و همدلی همچنان ادامه پیدا کند تا انشاءالله در آینده نزدیک این بیماری ریشه کن شود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 427
  • کد خبر : 71964