عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان تامین شده است

فرماندار آزادشهر در جلسه مشترک کارگروه های تنظیم بازار و ساماندهی امور آرد و نان شهرستان:

کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان تامین شده است

کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان تامین شده است

 فرماندار آزادشهر گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته و پایش و نظارت بر وضعیت موجودی بازار هیچ گونه نگرانی بابت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شهرستان آزادشهر در آستانه ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی در جلسه مشترک کارگروه ستاد تنظیم بازار و کارگروه ساماندهی امور آرد نان شهرستان آزادشهر با اشاره به اهمیت اجرای صحیح طرح، بر همکاری همه ادارات به منظور حصول به نهایت رضایتمندی در مردم شریف شهرستان تأکید کردند.
وی گفت: برخی از کالاهای مورد نیاز مردم با کمبود و گرانی بیش از حد مواجه می شوند که سبب افزایش نگرانی ها و نارضایتی های عمومی را در پی دارد که با برنامه ریزی های انجام گرفته و اقدامات پیشگیرانه در حال انجام این اطمینان را به مردم شهرستان می دهیم که هیچ گونه نگرانی از تامین کالاهای اساسی مورد نیاز در آستانه ماه مبارک رمضان نداشته باشند.
فرماندار و رئیس کارگروه تنظیم بازار اظهار داشت: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهم ترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.
وی با اهمیت تامین نان مورد نیاز مردم به عنوان قوت غالب در ماه رمضان از اتحادیه خبازان خواست نسبت به تامیین آرد مورد نیاز و تخصیص عادلانه و بر اساس میزان پخت نانوایان شهرستان اقدام کند.
در ابتدای این جلسه ابراهیمی نودرواری معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و روح الله کوهساری رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر گزارشی از روند اجرای مصوبات قبلی، میزان قیمت های اجناس در بازار و برخورد با متخلفین صنفی را ارائه نمود.
 

کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان تامین شده است


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 341
  • کد خبر : 72142