عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام نوروزی فرماندار شهرستان ترکمن


پیام نوروزی فرماندار شهرستان ترکمن

پیام نوروزی فرماندار شهرستان ترکمن

مرجان نازقلچی فرماندار شهرستان ترکمن، طی پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

فرا رسیدن سال نو را تبریک عرض میکنم

نوروز بی گمان معرف فرهنگ ملتی است که به درستی و زیبایی هر چه تمام تر در طول تاریخ چندین هزاره ساله خود پویایی و سرسبزی و نو شدن را بارها معنا کرده است.

در اين روزهاي پاياني سال ۹۳ نام و ياد اسوه رحمت و مهرباني حضرت فاطمه زهرا(س) را ارج نهاده، اميد است در سال جديد با تاسي به ائمه اطهار(ع) و بهره مندي از فضائل، صفات و كمالات اخلاقي بزرگان دين، پويندگان راه آن بزرگواران باشيم.

بندرترکمن نیز به عنوان شهری مهم و تاریخی در استان گلستان که به سمت زیبایی خیز برداشته است در این نوروز نیز آغوش خود را به روی هم میهنان و ایرانیان عزیز می گشاید، تا مسافران، عظمت و زیبایی های ساحل بندرترکمن و جزیره آشوراده را از نزدیک لمس کنند.

این در حالیست که از ماه ها قبل هماهنگی های لازم برای رفاه و آسایش گردشگران و مسافران نوروزی از ظرفیت های بندرترکمن، در فرمانداری ایجاد و دستورالمعل ها و موارد لازم به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده است.

عید بهاران، نوروز و سال نو را محضر رهبر فرزانه انقلاب، رئیس جمهور محبوب، خدمتگزاران دولت تدبیر و امید و همه شما مردمان خوب شهرستان ترکمن تبریک عرض می نمایم و امیدوارم سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای هموطنان عزیز بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود انشاء الله.

مرجان نازقلچی

فرماندار شهرستان ترکمن


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .