عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 17 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان آزادشهر زیر کشت گندم، جو و کلزا است

فرماندار آزادشهر:

17 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان آزادشهر زیر کشت گندم، جو و کلزا است

17 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان آزادشهر زیر کشت گندم، جو و کلزا است

 فرماندار آزادشهر در دیدار مهندس سمیعی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته و حمایت های انجام شده از مجموعه کشاورزان شهرستان، امسال بیش از 17 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان آزادشهر زیر کشت سه محصول گندم، جو و کلزا می باشد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: سید رسول حسینی ظهر امروز یکشنبه 14 اردیبهشت ماه در دیدار مهندس سمیعی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی با توجه به حمایت های فنی و کارشناسی و تحقیقات و پژوهش های کاربردی نقشی بی بدیل در توسعه کشت محصولات کشاورزی و افزایش محصولات در زمین های زراعی دارد.
وی افزود: امسال سطح زیر کشت محصولات کشاورزی در شهرستان آزادشهر با رشد خوبی مواجه بوده است که در مجموعه 17 هزار هکتار از زمین های زراعی شهرستان که شامل 14 هزار هکتار گندم، 3 هزار هکتار کلزا و 1 هزار هکتار جو می باشد محصول کشت شده است.
در ادامه مهندس سمیعی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با قدردانی از همراهی ها و مساعدت های مجموعه مدیریت شهرستان آزادشهر از حوزه کشاورزی قول مساعد داد از طرح های کشاورزی و زراعی و آبزی پروری شهرستان آزادشهر حمیات ویژه نماید.

17 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان آزادشهر زیر کشت گندم، جو و کلزا است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 395
  • کد خبر : 72426