عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح اولین واحدهای طرح تبدیل به احسن فضاهای آموزشی استان در شهرستان آزادشهر

با حضور فرماندار، امام جمعه و مدیرکل آموزش و پرورش استان:

افتتاح اولین واحدهای طرح تبدیل به احسن فضاهای آموزشی استان در شهرستان آزادشهر

 ظهر امروز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه، اولین واحدهای تجاری طرح تبدیل به احسن کردن فضاهای آموزشی استان در شهرستان آزادشهر با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیرکل آموزش و پرورش و معاونین ایشان و سایر مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: در این مراسم سید رسول حسینی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و زحمات مجموعه آموزش و پرورش گفت: طزح تبدیل به احسن کردن فصای آموزشی در راستای سیاستهای وزارت آموزش و پرورش در جهت استاده بهینه از فصاهای موجود اجرا می شود و در اولین مرحله این طرح در آزادشهر ۴ واحد تجاری با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی افزود: شهرستان آزادشهر امادگی انجام همه نوع طرح های ابتکاری و خلاقانه را به صورت پایلوت و بدون دریافت اعتبار از استان را دارا می باشد.
در ادامه احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش با قدردانی از زحمات رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر گفت: در دو سال اخیر با تلاش های آقای بذرافشان و مجموعه تحت مدیریت ایشان رتبه های بسیار خوب آموزشی و پرورشی در سطح استان و ملی توسط آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر اخذ شده است.
 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 282
  • کد خبر : 72649