عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شش پرونده تعزیراتی برای خبازی های متخلف در کلاله تشکیل شد

رییس کارگروه آرد و نان کلاله:

شش پرونده تعزیراتی برای خبازی های متخلف در کلاله تشکیل شد

شش پرونده تعزیراتی برای خبازی های متخلف در کلاله تشکیل شد

فرماندار کلاله در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان گفت: طی دو ماهه گذشته،۶ پرونده با مبلغ هشتاد و سه میلیون و ۹۱۹ هزار ریال برای خبازی های متخلف در کلاله تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت پرداخت جریمه ارسال گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری;علی اصغر بیانی در این جلسه که با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید; اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون؛ ۶۱ مورد بازدید توسط بازرسان صمت از واحد های خبازی شهرستان صورت گرفته است.
فرماندار کلاله بر نظارت و بازدید مستمر بازرسان صمت تاکید کرد و افزود:واحد های خبازی متخلف که دستورالعمل های بهداشتی و.. را رعایت نکنند جریمه و سهمیه آرد آنان قطع خواهد شد. 
بیانی همچنین گفت:عدم رعایت دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونای شهرستان توسط خبازی ها منجر به شیوع بیشتر کرونا خواهد شد لذا میطلبد بازرسی ها از این واحد ویژه صورت گیرد. 
وی در ادامه اظهار داشت: سطح کشت گندم در شهرستان کلاله ۴۸ هزار و ۱۵۲ هکتار می باشد که در سامانه جامع جهاد کشاورزی همین مقدار ثبت شده است. 
فرماندار کلاله ضمن بیان اینکه انتظار میرود امسال از مزارع کلاله ۱۷۷ هزار تن محصول برداشت شود؛ افزود:در همین راستا ۷ مرکز خرید گندم با ظرفیت ۱۲۶ هزار تن با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

شش پرونده تعزیراتی برای خبازی های متخلف در کلاله تشکیل شد

شش پرونده تعزیراتی برای خبازی های متخلف در کلاله تشکیل شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 379
  • کد خبر : 72655