عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمام تمهیدات لازم برای ارایه خدمات بهتر جهت برداشت محصولات پاییزه دیده شد

فرماندار و رئیس شورای کشاورزی شهرستان کردکوی:

تمام تمهیدات لازم برای ارایه خدمات بهتر جهت برداشت محصولات پاییزه دیده شد

تمام تمهیدات لازم برای ارایه خدمات بهتر جهت برداشت محصولات پاییزه دیده شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ ابراهیم قدمنان در نشست کارگروه کشاورزی ویژه برداشت محصولات پاییزه با اشاره به ضرورت بکارگیری تجربیات سالهای گذشته این کارگروه گفت: باید تمام تلاش و تمهدات  لازم برای ارایه خدمات لازم به کشاورزان به هنگام برداشت و تحویل محصولات در مراکز خرید اندیشیده شود. 
وی به زحمات و رنجهای کشاورزان به هنگام کاشت و داشت و برداشت محصولات پرداخت و گفت : با توجه به پیش بینی خرید ۳۴۰۰تن کلزا تعدا ۴ مرکز ویژه خرید این محصول در نظر گرفتیم. همچنین در میزان برداشت گندم نیز با پیش بینی بیش از ۱۱ هزار تن ۶ مرکز خرید در نظر گرفته شده است.
فرماندار کردکوی تامین سوخت وسایط نقلیه کشاورزی و حمل و نقل بار محصولات، انجام معاینه فنی کمبیاین داران، عقد قرارداد با سندیکاهها در تامین کامیون، اطلاع رسانی به کشاورزان در زمینه برخورد قانونی با آتش زدن پوشالهای محصولات، اماده باش منابع طبیعی و آتش نشانی های شهرستان، استاندارد سازی باسکولهای تحویل محصولات، ضرورت اتخاذ تدابیر لازم از سوی بانکها جهت تسهیل در پرداخت پول محصولات کشاورزان ، اتخاذ تمهیدات لازم در مراکز تحویل برای مقابله با شیوع کرونا و.... از اهم مسائلی دانست که تک تک اعضای این کار گروه موظف به اجرای ان و ارسال گزارشی از عملکرد خود تا قبل از شروع زمان برداشت محصول  شده اند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 341
  • کد خبر : 72743