عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فضاسازی و تبلیغات محیطی مناسب بزرگداشت روز جهانی قدس و سوم خرداد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس تأکید کرد:

فضاسازی و تبلیغات محیطی مناسب بزرگداشت روز جهانی قدس و سوم خرداد

فضاسازی و تبلیغات محیطی مناسب بزرگداشت روز جهانی قدس و سوم خرداد

معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه مشترک گرامیداشت روز جهانی قدس و سوم خرداد روز آزادسازی فتح خرمشهر اظهار داشت: با توجه به لغو برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال باید از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای تبیین این روز بزرگ و نیز دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی که فعلا برگزاری آنها میسر نیست، برای گروه‌های مختلف مردم بویژه جوانان استفاده شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی همچنین بر فضاسازی و تبلیغات محیطی مناسب بزرگداشت این مناسبت ها توسط ادارات و نهادها و نیز هیات امنای بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌ها تاکید کرد.
وی گفت: آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه سبب تبدیل این روز به یک نماد و شاخص تاریخی برای مردم ایران شد.
وی همچنین اظهار کرد: در روز سوم خرداد دلاور مردان ایرانی واسطه خداوند شده و این روز به اراده خداوند یکی از دوست داشتنی ترین شهر سرزمین ایران از دست بعثیان زمان آزاد شد.
وی تصریح کرد: روز آزادی خرمشهر برای مردم ایران یکی از روزهای پر اهمیت و با ارزش است که هیچگاه از ذهن و زندگی آنها پاک نمی شود.
رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز گفت: باتوجه به لغو راهپیمایی امسال روز قدس، باید شرایط برای استماع همگانی منویات رهبر معظم انقلاب در این روز از طریق فعالان فضای مجازی فراهم شود.
حجت الاسلام رضا دیلمی افزود: پخش سرودهای انقلابی با موضوع روز قدس قبل از اذان ظهر از بلندگو مساجد و حسینیه‌ها، ارسال پیامک بزرگداشت روز قدس برای کارکنان ادارات و نهادها و دیگر اقشار مردم، استفاده از ظرفیت فضای مجازی با دو هشتک "قدس بیت الشهدا" و "هر خانه یک سنگر مقاومت" و جمع آوری امضای آنلاین برای محکومیت جنایات اسرائیل و آزادی قدس شریف از دیگر اقدامات فرهنگی پیش بینی شده برای بزرگداشت روز جهانی قدس امسال است.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: با توجه به شرایط خاص جامعه یکی از برنامه های مهم گرامیداشت سوم خرداد ترویج گفتمان مقاومت در فضای مجازی است.
سید یحیی قاضوی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ایجاد شرایط خاص کنونی گرامیداشت روز قدس و سوم خرداد به صورت فعالانه در فضای مجازی دنبال می شود.
وی با اشاره به ارزشمند بودن روز سوم خرداد به عنوان روز آزادی خرمشهر تصریح کرد: این روز در تقویم جمهوری اسلامی روز ارزشمندی است و باید مقاومت و ایثار رزمندگان در آزاد سازی این شهر به آیندگان تبیین شود.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: امسال برنامه های این دو روز بیشتر در فضای مجازی انجام می شود و برنامه های متنوعی در طی سه روز برای گرامیداشت روز سوم خرداد در نظر گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: شعار امسال روز سوم خرداد" ما قوی هستیم" است که باید در تمام فعالیت های این شعار تاکید شود.
قاضوی گفت: ترویج گفتمان مقاومت به صورت تبلیغات محیطی یا عکس نوشته ها در فضای مجازی از مهم ترین برنامه های این سه روز خواهد بود


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 352
  • کد خبر : 72849