عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمت به مردم و جلب رضایت آنان یک وظیفه است

فرماندار در دیدار با ائمه جمعه سابق و فعلی شهرستان کردکوی:

خدمت به مردم و جلب رضایت آنان یک وظیفه است

خدمت به مردم و جلب رضایت آنان یک وظیفه است

فرماندار کردکوی در دیدار باحجج الاسلام شاعری و شیخی ائمه جمعه سابق و فعلی شهرستان با اشاره به برخی از عملکرد صورت گرفته در سال ۹۸ گفت؛ مجموعه مدیریت شهرستان خدمت به مردم و جلب رضایت آنان را یک وظیفه دینی ،انسانی و قانونی خود می داند.
 به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کردکوی؛ ابراهیم قدمنان اظهار داشت؛  اقدامات صورت گرفته در طول سال گذشته در راستای بهبود وضعیت زیرساختهای  اقتصادی و عمرانی شهرستان و فراهم سازی بستر های لازم رشد و توسعه کردکوی بوده است.
 قدمنان افزود؛ از جمله این اقداماتی که صورت گرفته می توان؛پیگیری اخذ مجوز و ایجاد بیمارستان سرطان شناسی به کمک و حمایت مرکز خیرین سرطان شناسی کشور، پیگیری ایجاد میدان بار در شهرستان که مراحل پایانی خود را طی می کند، پیگیری ایجاد ۲ دور برگردان در بزرگراه شهرستان( که در حال احداث است ) فرام سازی بسترهای جابجایی یکشنبه بازار شهرکردکوی ، پیگیری سه بانده نمودن جاده قدیم کردکو_ گرگان که در راستای ایمن سازی و تعادل رساندن وضعیت ترافیک شهرستان صورت می گیرد ، لایروبی رودخانه های بالادست و بویژه قره سو انجام شد.
زهکشی کانالهای اصلی(چله ) اراضی کشاورزی با اعتبار ۱میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان و زهکشیهای فرعی منطقه چهلدین و ایجاد ابندان در این حوزه ، اجرای چمن زمین ورزشی و صندلی تماشاگران ورزشگاه تختی در شهر کردکوی،  پیگیری ایجاد کمربندی  شهر کردکوی نیز در حال انجام است.
در ادامه حجج اسلام  شاعری و شیخی ضمن تقدیر از حسن مدیریت و تلاشهای  فرماندار، کارها و فعالیتها  صورت گرفته را نشانی از همت و جدیت بسیار خوب وی و همکاران زحمتکش ایشان در مجموعه مدیریت شهرستان دانستند و اظهار امیدواری کردن در ادامه این راه نیز  موفق باشند.  

خدمت به مردم و جلب رضایت آنان یک وظیفه است

 

خدمت به مردم و جلب رضایت آنان یک وظیفه است

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 332
  • کد خبر : 72913