عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه های آبخیزداری و کنترل سیلاب با اعتبار 20 میلیارد تومان در شهرستان آزادشهر در حال اجرا می باشد

فرماندار آزادشهر:

پروژه های آبخیزداری و کنترل سیلاب با اعتبار 20 میلیارد تومان در شهرستان آزادشهر در حال اجرا می باشد

 فرماندار آزادشهر گفت: پروژه های آبخیزداری و کنترل سیلاب از جمله طرح سنگی ملاتی کنترل سیل و رسوب با اعتبار دویست میلیارد ریال در شهرستان آزادشهر و بخش چشمه ساران به پیمانکار تحویل داده شد و جهت اجرا این پروژها در دستور کار می باشد. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: حسینی فرماندار صبح امروز سه شنبه 13 خردادماه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری خاطر نشان کرد: این دو پروژه در دو روستای نراب و کاشیدار و با اعتبار 20 میلیارد تومان نهایی و تحویل پیمانکار ضده و عملیات اجرایی ان نیز آغاز شده است.
وی افزود: در پی ابلاغ اعتبارات سیل، بازدیدهای میدانی و پیمایش آبراهه های حوزه آبخیز کاشیدار از آبراهه های نراب تا غزنوی بررسی شده است و مکان های مورد نیاز برای اجرای سازه سنگی ملاتی کنترل سیل رسوب در دستور کار طراحی و برنامه ریزی جهت اجرایی شدن قرار گرفت. 
فرماندار اظهار داشتند: اجرای این پروژه ها جهت حفظ آب و خاک به منظور نگهداشت خاک و آماده شدن بستر گیاهان، تثبیت پروفیل طولی بستر آبراهه ها، نفوذ آب به خاک و آبخوانداری و پیشگیری از وقوع سیل و کاهش گل آلودگی رواناب در حوزه کاشیدار مد نظر است.
 پروژه های آبخیزداری و کنترل سیلاب با اعتبار 20 میلیارد تومان در شهرستان آزادشهر در حال اجرا می باشد

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 300
  • کد خبر : 73207